Minecraft har sålt i 4 miljoner ex

Robot
Minecraft har sålt i 4 miljoner ex

"4milyay", är Markus Persson koncisa sammanfattning av glädjebeskedet.

#minecraft


Medlem
Minecraft har sålt i 4 miljoner ex

Grattis Notch!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Medlem

Blir bättre och bättre

Medlem

Grattis Notch

Medlem

Grattis! Keep it up!

Medlem

fortfarande ett av dom bästa spelen just nu.

Medlem

Grattish Notch


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Är Minecraft orsaken till att allt fler spel släpps i ofärdiga skick?

Medlem
Skrivet av hänt:

Är Minecraft orsaken till att allt fler spel släpps i ofärdiga skick?

Skillnaden skulle väl i så fall vara att Minecraft i princip alltid varit spelbart efter varje alpha/beta-släpp, om inte annat så är det patchat till dagen efter. Något man inte kan säga att de "stora" titlarna riktigt lyckas med

Medlem

Det får en 4:a av mig på grund av att jag inte gillar hunger-systemet!

Medlem

Grattis! Inte bara till Notch utan alla på Mojang specifications

Inaktiv

Nu är ju frågan. När fan släpps 1.9? rätt less att prelease endast existerar ännu. Står inget i hans twitter med verkar det som. Älskar minecraft men ibland undrar man ju om han sitter och latar sig med andra saker. Tycker det tagit för lång tid nu

Medlem

Snyggt gjort Notch!

Medlem
Medlem

Är en av dom, ett solklart 5.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Undrar vilket filmbolag som blir först med att köpa rättigheterna till Notchs liv


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

Medlem

Ikväll på SVT:

SVENSKA MINDCRAFT SÄLJER 400 MILJONER EXEMPLAR!

Medlem
Skrivet av qun0:

Nu är ju frågan. När fan släpps 1.9? rätt less att prelease endast existerar ännu. Står inget i hans twitter med verkar det som. Älskar minecraft men ibland undrar man ju om han sitter och latar sig med andra saker. Tycker det tagit för lång tid nu

Jo det lär han ju göra..

1.9 kommer inte. Den kommer gå tillbaka till 1.0 när den "färdiga" versionen släpps.

Skrivet av qun0:

Nu är ju frågan. När fan släpps 1.9? rätt less att prelease endast existerar ännu. Står inget i hans twitter med verkar det som. Älskar minecraft men ibland undrar man ju om han sitter och latar sig med andra saker. Tycker det tagit för lång tid nu

Kom ihåg att dem arbetar med scrolls också.

Medlem

Lucky bastard! Tycker vi samlar ihop en grupp bra kodare här på fz och gör nåt liknande? = WIN WIN

Det sista jag säger är att Minecraft är ett dåligt spel, men det finns ingen som kan säga att det inte är extremt överskattat.

"Man gör det till vad man själv vill."
4miljoner verkar tycka det är roligt.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Det sista jag säger är att Minecraft är ett dåligt spel, men det finns ingen som kan säga att det inte är extremt överskattat.

Det var det dummaste jag hört.
Allt handlar om åsikter. De som älskar spelet tycker knappast att det är överskattat.

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av qun0:

Nu är ju frågan. När fan släpps 1.9? rätt less att prelease endast existerar ännu. Står inget i hans twitter med verkar det som. Älskar minecraft men ibland undrar man ju om han sitter och latar sig med andra saker. Tycker det tagit för lång tid nu

Kom ihåg att dem arbetar med scrolls också.

jo men still. Har inte han gott om pengar nu för att kanske kunna anställa fler personer så dom kan jobba med båda titlarna men att några jobbar på minecraft och vissa med scrolls. Han har ju ändå en hel del pengar nu så. Vet inte hur många dom är där för tillfället

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Den Lille Grisen:

Det sista jag säger är att Minecraft är ett dåligt spel, men det finns ingen som kan säga att det inte är extremt överskattat.

Det var det dummaste jag hört.
Allt handlar om åsikter. De som älskar spelet tycker knappast att det är överskattat.

Håller med dig. Tycke rhan kommer med dumma åsikter. Inget spel är egentligen dumt och jag tycker minecraft inte är dumt alls. Dom som tycker om spelet är nog såna som inte förstått vad man ska göra i minecraft.

tänk efter ni som säger negativa saker om det. Se minecraft som lego, därav vad kan man göra med lego? jo du kan skapa vad fan du vill. Låt kreativiteten flöda. Ett spel behöver ingen handling. Notch måsteinte skapa att du har ett mål att nå som i och för sig kan höra ihop emd handling men det jag menar är att du skapar dina egna mål. Du har ett mål att kanske bygga ett 20 våningars hus eller liknande. Känns som att folk blir besvikna över det lilla. Men notch kommer inte lyssna på er. För alla spel behöver inte köra med från A till B och så vidare. därav jag tycker minecraft är jävligt roligt då det skiljer sig extremt mycket från alla andra spel

Medlem

Grattis, men nu när de endå sålt så många exemplar borde det vara på tiden att det blev färdigställt. Han borde ha råd att anställa fler för att snabba på slutförandet av spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Empezar:

Undrar vilket filmbolag som blir först med att köpa rättigheterna till Notchs liv

[http://www.imdb.com/title/tt2087878/] ?

Medlem

grafikmässigt ser det här spelet ut att ha kommit 20 år för sent men det verkar som det är underhållande för det


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

12
Skriv svar