Robot
Minecraft

Aldrig har fyrkantiga solar lyst vackrare än i Minecraft. I dag släpps äntligen fullversionen, vi har spelat och står redo med svaret – så bra är det.

#minecraft, #mojang, #pong


Medlem
Minecraft

Sitter och väntar otåligt på Minecraft 1.0 .

Kan inte vänta på att få bygga en ny by med mina vänner i snön. Minecraft 1.8 Beta hade inte Snow-biome, vilket man fick reda på efter ca 2 timmers vandrande och båtande mot norr. Vi blev redigt sura.. Men nu har man läst om så mycket saker som ska finnas i 1.0 så spelar det ingen roll längre Nu har vi inte spelat Minecraft sedan dess i väntan på 1.0 .

Moderator | Testpilot

Jag måste verkligen vara den enda personen som inte gillar detta spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag måste verkligen vara den enda personen som inte gillar detta spelet.

Same here. Men då är jag ju inte ensam


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Kommer spela detta med kompisar när det släpps. Hoppas att det blir lika bra som när 1.6 kom ut. 10 pers som fuckar runt på första dagen. Roligare än så blir det inte!

Medlem

Måste vara en utav världens bästa spel, utan att överdriva. Har nog inte spenderat så mycket tid i detta spelet än något annat spel. Sedan är det verkligen ett spel för alla också. Finns så många olika spelstilar i spelet.

Rasmous@

Va? 1.0 är ju hur gammalt som helst...

Medlem

Har halvsvårt att tänka mig att detta är vackrare än skyrim. Kan dock se dess charm.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Rasmous@

Va? 1.0 är ju hur gammalt som helst...

Minecraft 1.0 BETA ja! Men inte fulla releasen!

Medlem

Är riktigt sugen på 1.0! Finns det någon information om när uppdateringen kommer att rulla ut?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Förstår er som inte ser snyggheten med minecraft, men det borde nämnts att man kan installera texture packs etc för att göra spelet snyggare. Jag har Misas Realistic texturepack, vilket gör en STOR skillnad, och när jag stänger av det så ser spelet ganska fult ut om du frågar mig..

Medlem

Om det släpps idag... vart är det? Hemsidan är det fortfarande betan som gäller...


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av bellyman:

Är riktigt sugen på 1.0! Finns det någon information om när uppdateringen kommer att rulla ut?

när notch spelat färdigt skyrim kommmer han väll koda på igen...

Tycker det är lite tråkigt ni inte tog upp den slutgiltiga bossfajten som iallafall fanns i RC2

oj läste fel. release kandidaten finns http://t.co/nyWkSGba här det lär vara samma som den släpps idag

Medlem
Skrivet av joary639:

Om det släpps idag... vart är det? Hemsidan är det fortfarande betan som gäller...

Det släpps förmodligen i samband med MineCon, vilket börjar kl:20.30 svensk tid.

Medlem

4?! Hur kan minecraft få en 4?

Medlem

Minecraft var roligt första året när man lirade det. Har inte lirat det på flera månader och knappast planer på att lira det. Lirade det så mycket att jag dödade mitt eget intresse för det.

Medlem

Vilket skit spel, bara min åsikt

Medlem
Skrivet av spel_15:

Vilket skit spel, bara min åsikt

Bra då vet vi. Tack för detta ofantligt konstruktiva inlägg. Är det så svårt att hålla sig från att skriva? Nej, vänta, internetgenerationen, alla måste veta EXAKT vad jag tycker och alla ska bry sig om det. Och nu klagar jag inte ens på din svenska.

Minecraft är ju underbart, det enda minuset för mig är väl att jag spelade slut spelet, eller blev trött på det kan man säga. Jag vill troligen bara ha lite substans i mina spel och något mål. Det gick bra när man fick en riktigt bra idé och byggde konstant i flera veckor, men sedan blev det lite långtråkigt.

Hoppas faktiskt att 1.0 gör spelet ännu bättre. Då kanske jag kan komma tillbaka till det.

Medlem

Jag har spelat sönder minecraft, men jag respekterar fortfarande minecraft och dess spelare, keep on trucking!

Medlem

Ett hurra för tidernas bästa beta, huuuurrraaaaaaa!
Ska ta och kolla in senare under kvällen efter spelet släppts vad som är sig likt och vad som är nytt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Min kompis spelar verkligen detta konstant, ser personligen inte vad han ser i det. Inte så mycket att man kan spela det på lektionerna i alla fall!

Medlem

4? Öhm.. Ok! Kommer multiplayer recenseras separat eller vadå?

Medlem

Jag tyckte detta var riktigt kul förut. Men efter många spelade timmar måste jag säga att jag har tröttnat ganska rejält.

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag måste verkligen vara den enda personen som inte gillar detta spelet.

Same here. Men då är jag ju inte ensam

Samma för mig!

Ni är ju ganska ironiska FZ! Att lägga "Ett av årets vackraste spel" på + för spelet

Medlem
Skrivet av Daerken:
Skrivet av spel_15:

Vilket skit spel, bara min åsikt

Bra då vet vi. Tack för detta ofantligt konstruktiva inlägg. Är det så svårt att hålla sig från att skriva? Nej, vänta, internetgenerationen, alla måste veta EXAKT vad jag tycker och alla ska bry sig om det. Och nu klagar jag inte ens på din svenska.

Minecraft är ju underbart, det enda minuset för mig är väl att jag spelade slut spelet, eller blev trött på det kan man säga. Jag vill troligen bara ha lite substans i mina spel och något mål. Det gick bra när man fick en riktigt bra idé och byggde konstant i flera veckor, men sedan blev det lite långtråkigt.

Hoppas faktiskt att 1.0 gör spelet ännu bättre. Då kanske jag kan komma tillbaka till det.

"Klagar inte på din svenska", vad ska det innebära?

Medlem
Skrivet av spel_15:

Vilket skit spel, bara min åsikt

Får man fråga varför du tycker att "det är ett skitspel"?

Medlem

Inte en femma i betyg? Kasst! Spelet är ju efterallt Made In Sweden, då garanteras 5/5.

Medlem

jag fattar inte...

Medlem

Jag älskar spelet utan att ha spelat det

Medlem
Skrivet av Craze:
Skrivet av spel_15:

Vilket skit spel, bara min åsikt

Får man fråga varför du tycker att "det är ett skitspel"?

Att beskriva detta spel med ett laddad begrepp så som "skit" är nog överdrivet. Jag har lagt väldigt få timmar på spelet, det innebär att det inte tog mycket tid för mig att inse att Minecraft ligger utanför min smak. Jag står mer för FPS spel, t.ex. COD. Som sagt, det är bara min åsikt.

123
Skriv svar