Serious Sam 3: BFE är det blodigaste vi sett på länge

Robot
Serious Sam 3: BFE är det blodigaste vi sett på länge

"Blood and Guts"-trailern gör verkligen skäl för namnet...

#serious-sam-3-bfe


Medlem
Serious Sam 3: BFE är det blodigaste vi sett på länge

hoppas det inte känns lika enformigt som dom äldre gjorde efter ett tag

Medlem

Hrm, de kunde lagt ner lite mer jobb på blodet i SS3, Alldeles för enkelt att se att det är en 2d sprite

Medlem
Skrivet av xermalk:

Hrm, de kunde lagt ner lite mer jobb på blodet i SS3, Alldeles för enkelt att se att det är en 2d sprite

Ja det ser tamigfan förjävligt ut! Hoppas på en fin mod till det sen, kul ändå och se att de använder gore än iaf.. börjar bli riktigt trött på ragdolls som flyger 100 meter av en explosion istället för att gå isär... eller är jag en våldsam psykopat nu kanske?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

När det kommer på REA, 10:- då klipper jag till...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

När det kommer på REA, 10:- då klipper jag till...

Att gnälla över 180 kr är väl att ta i? Man får ju ett spel med singleplayer, multiplayer och co-op så det är lätt värt pengarna. Blir köp på en gång!

Medlem

Vad ska dem med allt blod till? Det tillför väl ingenting. Blir bara tröttsamt.


signatur

Jäh!

Medlem

Kan bli det spelet DNF skulle blivit.

Inaktiv
Skrivet av Juel91:

Kan bli det spelet DNF skulle blivit.

Var inget fel på Duke. Det är bara bortskämda snorvalpar som gnäller

Medlem

I am not impressed...


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Reize:

I am not impressed...

Tyvärr blev jag inte heller så överumplad av SS3. Trodde det skulle vara som dom andra. First och Second encounter spelen. Nu känns det som att dom förstört det.

Medlem
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av walter_iego:

När det kommer på REA, 10:- då klipper jag till...

Att gnälla över 180 kr är väl att ta i? Man får ju ett spel med singleplayer, multiplayer och co-op så det är lätt värt pengarna. Blir köp på en gång!

180kr?? Var hittar du det? På pricerunner är den billigaste 449Kr. (snackar PC nu. För mig är det enbart PC som existerar! )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av walter_iego:

När det kommer på REA, 10:- då klipper jag till...

Att gnälla över 180 kr är väl att ta i? Man får ju ett spel med singleplayer, multiplayer och co-op så det är lätt värt pengarna. Blir köp på en gång!

180kr?? Var hittar du det? På pricerunner är den billigaste 449Kr. (snackar PC nu. För mig är det enbart PC som existerar! )

Ja, jag menar också PC, spelar inget annat :P... Men det är här iallafall
http://www.g2play.net/store/Serious-Sam-3-BFE-Steam-Key.html
Har köpt mina senaste 4 steam spel därifrån

Medlem
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av walter_iego:

När det kommer på REA, 10:- då klipper jag till...

Att gnälla över 180 kr är väl att ta i? Man får ju ett spel med singleplayer, multiplayer och co-op så det är lätt värt pengarna. Blir köp på en gång!

180kr?? Var hittar du det? På pricerunner är den billigaste 449Kr. (snackar PC nu. För mig är det enbart PC som existerar! )

Ja, jag menar också PC, spelar inget annat :P... Men det är här iallafall
http://www.g2play.net/store/Serious-Sam-3-BFE-Steam-Key.html
Har köpt mina senaste 4 steam spel därifrån

Alright. Bra pris. Dock är det inget ställe den gemene mannen handlar ifrån.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ser ut som SS1 i HD och med mera ketch...eh jag menar blod?! ska det va va eller väldigt rött iaf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ser ut som SS1 i HD och med mera ketch...eh jag menar blod?! ska det va va eller väldigt rött iaf

Tycker det ser långt ifrån ut som ss1. serious sam: The Fist HD är mer en remakade som det ska vara med. Detta ser bara fuckat ut

1
Skriv svar