Årets spel 2011 – plats 10-4

Medlem
Skrivet av OML:

Mina röster går till The Witcher 2, Minecraft och Portal 2

Du kan mycket väl ha rätt, men jag håller Swtor som en liten joker. Vi har ju inte fått se recensionen än. Minecraft kan ju mycket väl ses som ett släpp under 2010, även om fullversionen släpptes i år.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Mina favoritspel i år är Pokémon Black/White (skatta inte! ) och Saints Row 3.

Medlem

Saintrow 3, swtor, Assassin creed, finns ett par spel kvar att välja på. 2011 varit ett grymt spel år !

Medlem

TEKNIST FEL:
Battlefield 3 har av misstag hamnat på plats fyra. När den egentligen ska vara på etta plats.
FIX ASAP!

Inaktiv
Skrivet av hawkin:

Skyrim bara sålt 10 miljorner exemplar men plats 5? aja då tar man bårt Fz som favorit.

Ordet "butthurt" har plötsligt fått ett ansikte.

On topic: jag är besviken att Crysis 2 inte förärats en plats på listan då jag gissar att vi inte kommer få se det i topp 3. Tycker att det, Hard Reset och Need for speed: the run är kraftigt underskattade spel. Jag hade iaf hisnande roligt när jag spelade dem, till skillnad från Bastion som var rena sömnpillret.

Hoppas verkligen att The Witcher 2 lyckas norpa förstaplatsen!

Medlem

Skriv Mortal Kombat så ska jag sluta tveka på att köpa spelet som jag måste ha! haha

Medlem

Bastion ? och vart är portal 2

Medlem

Av Minecraft, Portal 2 och The Witcher 2 hoppas jag på The Witcher 2 som förstaplats även om jag gillar de andra spelen väldigt mycket. Känns dock rent instinktivt som att det är MC som kniper förstaplatsen. Vore ju annars kul om FZ chockerade lite och satte War in the North högst upp

Medlem

Jag tror att vi alla kan hålla med om att det nog är Jurassic Park: The Game som kammar hem förstaplatsen.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tror tveklöst på DNF i toppen.

(fniss)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

The witcher 2 bland top 3!?
Det var iaf ett underbart spel!

Medlem

Asså skyrim borde hamna på plats 1 eller 2 och uncharted 3

Medlem

Skyrim är det jag spenderat helt klart mest tid med. Blir väl utslängd snart. Det var inte så mycket innovation i år eller? Mer av samma, fast av grym kvalité. Har inte spelat minecraft men godtar ändå om det föräras med guldpengen.

Våga inte sätta halvfärdiga Minecraft i topp nu.
Snälla, gör inte något så hemskt.

Medlem

Skall bli kul att se vilka spel som är med imorgon.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Asso seriöst BF3 känns fortfarande som en välutvecklad beta. Fortfarande jävligt många buggs speciellt jäkla fick lampe skiten! Seriöst fixa flashbangs unlimited lika gärna som flash light -.-

Inaktiv

Asso seriöst BF3 känns fortfarande som en välutvecklad beta. Fortfarande jävligt många buggs speciellt jäkla fick lampe skiten! Seriöst fixa flashbangs unlimited lika gärna som flash light -.-

Medlem

Var nånstans är AC:R??????????????????????

12
Skriv svar