Call of Duty: Black Ops hetast på Xbox

Robot
Call of Duty: Black Ops hetast på Xbox

Activisions Call of Duty-serie sopade banan med konkurrenterna förra året, men också Battlefield gick hem hos Xbox-spelarna.

#microsoft, #activision, #call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-modern-warfare-2, #call-of-duty-4-modern-warfare, #call-of-duty-world-at-war, #battlefield-3, #battlefield-bad-company-2, #age-of-empires-online, #grand-theft-auto-iv, #batman-arkham-city, #pinball-fx2, #fortresscraft-chapter-1, #angry-birds, #halo-reach, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #gears-of-war-3, #fifa-12, #fifa-11, #madden-nfl-12, #nba-2k11, #halo-3, #gears-of-war-2, #forza-motorsport-4, #red-dead-redemption, #super-street-fighter-iv-arcade-edition-3, #f1-2011, #dirt-3, #f1-2010, #fable-iii, #street-fighter-iv, #resident-evil-5, #fallout-3, #colin-mcrae-dirt-2, #batman-arkham-asylum, #bioshock-2, #bulletstorm, #section-8-prejudice, #red-faction-guerrilla, #dead-rising-2, #operation-flashpoint-red-river, #full-house-poker, #castle-crashers, #fruit-ninja-kinect, #from-dust, #trials-hd, #magic-the-gathering-duels-of-the-planeswalkers-2012, #dead-rising-2-case-west, #torchlight, #toy-soldiers-cold-war, #plants-vs-zombies, #portal-still-alive, #bastion, #limbo, #game-room, #dead-rising-2-case-zero, #peggle, #dungeons-dragons-daggerdale-3, #battlefield-1943, #beyond-good-evil-hd, #total-miner-forge, #the-impossible-game, #avatar-paintball, #toy-stunt-bike, #castleminer-z, #i-maed-a-gam3-w1th-z0mb1es1, #avatar-legends, #castleminer, #miner-dig-deep, #avatar-laser-wars, #bird-assassin, #voice-changer-360, #nuclear-wasteland, #avatar-karting, #zombie-estate, #avatar-drop, #baby-maker-extreme-2, #college-lacrosse-2011, #the-1-zombie-game, #fruit-ninja, #need-for-speed-undercover, #monopoly, #doodle-jump, #bejeweled-live, #rise-of-glory, #geodefense, #ilomilo, #assassins-creed-altairs-chronicles-hd, #sonic-4-episode-i, #tetris, #fable-coin-golf, #hydro-thunder-go, #the-harvest, #uno, #tentacles, #the-sims-3


Medlem
Call of Duty: Black Ops hetast på Xbox

Det skulle vara intressant att få en jämförelse från Ps3 och Wii också. Jag skulle tippa på att det spelas mer Fifa och Battlefield på ps3 än på 360

Medlem

Det är säkert fler som tittar på blu-ray på ps3 än wii.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

@Jozo. Knappast...
Spel är bäst på 360...så är det bara. Wii ska man inte ens ha med i sådana här sammanhang!

Medlem
Skrivet av anon_81726:

@Jozo. Knappast...
Spel är bäst på 360...så är det bara. Wii ska man inte ens ha med i sådana här sammanhang!

Och vad har det där att göra med mitt inlägg?

Redaktör
Skrivet av anon_81726:

@Jozo. Knappast...
Spel är bäst på 360...så är det bara. Wii ska man inte ens ha med i sådana här sammanhang!

Xbox Live-spel är i alla fall bäst på 360.


signatur
Skrivet av Jozo:
Skrivet av the_o:

@Jozo. Knappast...
Spel är bäst på 360...så är det bara. Wii ska man inte ens ha med i sådana här sammanhang!

Och vad har det där att göra med mitt inlägg?

Du skrev om Wii och inte Xbox och bör därför stenas


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av the_o:

@Jozo. Knappast...
Spel är bäst på 360...så är det bara. Wii ska man inte ens ha med i sådana här sammanhang!

Och vad har det där att göra med mitt inlägg?

Du skrev om Wii och inte Xbox och bör därför stenas

Just ja, jag glömde bort att vi lever under stenkastningstiden

Aha, underbar film


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men hur f*n kan man föredra fps på konsol? Det går ju fan inte att sikta xD
Sorry för all the hate, men kan inte hålla mig längre, fps spelas bäst med mus och tangentbord


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Men hur f*n kan man föredra fps på konsol? Det går ju fan inte att sikta xD
Sorry för all the hate, men kan inte hålla mig längre, fps spelas bäst med mus och tangentbord

Man behöver inte föredra det, man kan gilla det på ett annat vis. Större skärm är ju också trevligt när man vill njuta av "landskapet".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En självklarhet! Konsolspel spelas på konsol och inte på datorer.

Medlem
Skrivet av Javas:

Men hur f*n kan man föredra fps på konsol? Det går ju fan inte att sikta xD
Sorry för all the hate, men kan inte hålla mig längre, fps spelas bäst med mus och tangentbord

På samma sätt som man en gång i tiden kunde lira med bara tangentbord (ingen mus) på PC, eller med standard vita och kulmus, ingen laser eller tangentbord för 2k.
Det handlar om vana, om man lärt sig lira med handkontroll (på PC eller konsol) så lär man sig snart sikta rätt så bra, och man ser båda för och nackdelar. Själv har jag svårt för att lira på PC nu för tiden då jag vant mig vid den sköna 360-kontrollen ^^

Medlem

Det här bekräftar ju bara mitt argument som jag kom med för ett tag: väldigt många ungdomar som inte är "gamers" på något sätt utan köper en Xbox för att lira CoD som alla andra. Det sämsta är att det är dem som speltillverkarna skapar sina spel för, inte till de av oss som kan skilja på kvalité och dynga.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Det här bekräftar ju bara mitt argument som jag kom med för ett tag: väldigt många ungdomar som inte är "gamers" på något sätt utan köper en Xbox för att lira CoD som alla andra. Det sämsta är att det är dem som speltillverkarna skapar sina spel för, inte till de av oss som kan skilja på kvalité och dynga.

är cs1,6 ifrån 1999 och the sims är bättre tycker du?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Åh, Black Ops... bästa spelet EU.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av oscarstegland:

Det här bekräftar ju bara mitt argument som jag kom med för ett tag: väldigt många ungdomar som inte är "gamers" på något sätt utan köper en Xbox för att lira CoD som alla andra. Det sämsta är att det är dem som speltillverkarna skapar sina spel för, inte till de av oss som kan skilja på kvalité och dynga.

är cs1,6 ifrån 1999 och the sims är bättre tycker du?

The Sims nej, CS 1.6 som kom 2003 för övrigt är betydligt bättre. Skulle kidsen med CoD-sjukan köra CS hade de inte kommit långt. Bullet spread, rekyl, lagspel är tre faktorer varför.

1
Skriv svar