hur länge hade ni klarat spela det här utan att somna?

Inaktiv
hur länge hade ni klarat spela det här utan att somna?
Medlem

4-5 millisekunder. herregud....
vore intressant att se hur många ex som sålts efter ett år lr så. jag gissar på 4.

Medlem

Bagger 288 är kung!

signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Bagger 288 är kung!

Visst är det en imponerande maskin... men fortfarande inget jag skulle vilja simulera. Att sitta och gräva upp virtuell jord är inte direkt vad jag kallar underhållning. Tur att vi alla är olika dock.

Styra med MUSEN också ...ja herre gud

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av cordylus:

4-5 millisekunder. herregud....
vore intressant att se hur många ex som sålts efter ett år lr så. jag gissar på 4.

Packade faktiskt några när jag jobbade på CDON's lager, men populärt verkade det inte vara direkt.

Medlem

jag somna samtidigt som filmen börja ladda

Medlem

Kan rekommendera Street Cleaning Simulator 2011 för er som föredrar lite mer action

Medlem

Det där kan ju inte ens vara lite roligt.. I MMO's brukar de ju i alla fall _försöka_ maskera grind'andet men det här ser ju hopplöst ut från start.

Medlem

Herregud. Gå och bli sopåkare eller grus-slav om det nu är så roligt... Istället för att spela simulatorn. Det är ju urlöjligt.
Spela gör man oftast eftersom man kan göra saker där som man inte kan i verkliga livet. Som exempelvis springa under eldbeskjutning från 500 terrorister....
När det gäller att gräva jord och plocka upp sopor så finns nog den möjligheten för alla.....

Medlem

tack för tipset, tror min son skulle älska det där spelet

signatur

thank you, come again

Medlem

Simulatorer... Jag tror helt ärligt att jag skulle kunna köra den där grävmaskinen längre än jag stod ut med MW3. (15 minuter)

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar