Uppdrag, ljud och föremål i Diablo III

Medlem

Mkt humor i tråden, roligt att se "fans" upprörda

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard vet EXAKT vad dom gör. Dom ÄR perfektionisterna i spelbranschen!

Jag blev imponerad av betan. Besegrat Skeleton King med min barbar. Nu blir det en Demon hunter eller en Witch Doctor!

Precis, samma här, tycker det ska bli underbart o få spela igenom hela spelet! Ännu ett mästerverk från Blizzard!

Inaktiv
Skrivet av Ish:

Blir det inge mer betatestning nu innan release?

Citat:

I’m an invited closed beta tester, what happens after the stress test weekend ends?

As an invited closed beta tester you’ll continue to have access until the beta ends on May 1.

Källa

Ish
Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Ish:

Blir det inge mer betatestning nu innan release?

Citat:

I’m an invited closed beta tester, what happens after the stress test weekend ends?

As an invited closed beta tester you’ll continue to have access until the beta ends on May 1.

Källa

Jag är seriöst efterbliven. Tanken bakom frågan var mer om de som förköpt (jag bla) fick automatisk access, och det verkar så. Självklart hade jag inte ens testat att logga in för att kolla detta >_<

Tack ändå.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Stötte på denna posten på Blizzard's forum. Kan verkligen inte säga emot honom på någon punkt. Diablo 3 är en jäkla förbättring från 2:an att det bara känns ledsamt att se folk klaga och hylla föregångarens föråldrade system.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3988231384?page=1

"I'm not saying Diablo II sucked because it didn't and it doesn't, but I am very tired of nostalgic whining that puts severely dated systems on a pedastal, and tries to bring down the work, GOOD WORK, done on Diablo III. If you think that, and don't play Diablo III because of it, I feel really bad for you, because you're missing out on one hell of a game."

Exakt detta. Blizzard har ju uppenbarligen lagt ner sjukt mycket tid och gjort ett förbannat välpolerat och bra spel men det enda som hörs är Diablo 2 "veteraners" tjat om 50 builds hit och dit som ALDRIG EXISTERAT. Visste det fanns 50 builds genom normal, men experimentera var INTE något som tog dig igenom hell i Diablo 2.

Medlem
Skrivet av firsov:

Morwn du har en post och är noob här. Kolla va länge jag har vart här. KOM fan inte och försök rätta mig o kalla mig troll.
Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker. Mest trångsynta personen jag sett tror ja. Kyrp tillbaka dit du kom från i 2000 dagar o kom tbka sen!

Nu ser alla precis vem du är egentligen, istället för att svara på mina motargument och se hur ologiska dina jämförelser är kallar du mig noob.
"Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker" Du vet hur du ska fortsätta underhålla i alla fall!
Varför är jag trångsynt? För att jag påpekar hur konstiga dina argument är eller för att jag faktiskt inte tycker som dig och då måste jag vara noob?

Medlem

Betan var kort men jag förstår innebörden av grejen (rapportera buggar för att lösa möjligtvis buggar som finns i kommande full version). Blev inte så jätte taggad när alla skrev negativa saker för dem som testade betan, men nu i helgen när jag spelade, så tyckte jag verkligen inte som alla andra. Visst är Diablo 2 ett spel i toppbetyg och eftersom ändringarna är ganska stora med skills osv så förstör jag att många är missnöjda. Eller som många spelare är ute efter ny häftig och krävande grafik. Jag är jätte nöjd med betan och ser framemot att få unlocka nya skills med dem olika gubbar jag skapar

8 av 10 får spelet av mig hittills, det återstår att se om full versionen levererar intresset att spela på högsta svårighetsgraden


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem
Skrivet av Morwen:
Skrivet av firsov:

Morwn du har en post och är noob här. Kolla va länge jag har vart här. KOM fan inte och försök rätta mig o kalla mig troll.
Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker. Mest trångsynta personen jag sett tror ja. Kyrp tillbaka dit du kom från i 2000 dagar o kom tbka sen!

Nu ser alla precis vem du är egentligen, istället för att svara på mina motargument och se hur ologiska dina jämförelser är kallar du mig noob.
"Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker" Du vet hur du ska fortsätta underhålla i alla fall!
Varför är jag trångsynt? För att jag påpekar hur konstiga dina argument är eller för att jag faktiskt inte tycker som dig och då måste jag vara noob?

Jag tror dom flesta redan såg vem han var från första början. Det faktum att någon har registrarat sig på en sida tidigare än någon annan gör ju helt klart dess åsikter mer värda, och det är bara toppen på isberget. firsov, börja bygga meningar korrekt och argumentera utan att kalla alla som inte tycker som du dumma i huvudet så kanske folk börjar lyssna och respektera dina åsikter.

Medlem

Lång tråd med mycket gnäll. Jag tillhör den skaran som blev förtjust av detta, tycker det verkar mycket lovande! Många irritationsmoment är borta och saknade funktioner tillagda, dessutom tycker jag spelet känns extremt välpolerat. Lirade med polare i coop totalt ca 8 timmar, samtliga av oss har spenderat mycket tid i D1 och D2 och vi var samtliga mycket nöjda Självklart köp, lägger en preorder nu.

Medlem

Spelat betan , Känner diablo wibbar och spelade så mkt jag hann med denna helg . tyvär så var man borta hela fredagen och lördagen på kryssning , men det jag han att spela Monk / Hunter . så gillade jag spelet .,
Jag märkte ganska snabbt att med de få skills vi fick välja mellan så var det många som hade olika .
Iaf dem gamsen jag han med ,

Tror starkt på detta och gissar att detta + gw2 kommer ta upp min tid tills nästa AAA titel som verkar intressant släpps ... : )

Och om man nu tar och kör diablo 2 igen så märks det ganska skarpt att första döden kanske kommer i slutet av act 1 när man har rusat sig för tidigt till slutbossen . Som andra har sagt har jag alldrigt sett diablos Normala svårighetsgrad varit något som ska vara utmanande , utan mer en visning hur man spelet ser ut . Dock ändras detta så fort man kliver in i nästa svårighetsgrad ...
Men men alla kan inte vara nöjda helt enkelt . och många kanske inte är så spelintresserade längre som de var när före gångar befann sig .

Helt klart värt de få penningar de vill ha av mig :3


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Benreparn:
Skrivet av Morwen:
Skrivet av firsov:

Morwn du har en post och är noob här. Kolla va länge jag har vart här. KOM fan inte och försök rätta mig o kalla mig troll.
Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker. Mest trångsynta personen jag sett tror ja. Kyrp tillbaka dit du kom från i 2000 dagar o kom tbka sen!

Nu ser alla precis vem du är egentligen, istället för att svara på mina motargument och se hur ologiska dina jämförelser är kallar du mig noob.
"Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker" Du vet hur du ska fortsätta underhålla i alla fall!
Varför är jag trångsynt? För att jag påpekar hur konstiga dina argument är eller för att jag faktiskt inte tycker som dig och då måste jag vara noob?

Jag tror dom flesta redan såg vem han var från första början. Det faktum att någon har registrarat sig på en sida tidigare än någon annan gör ju helt klart dess åsikter mer värda, och det är bara toppen på isberget. firsov, börja bygga meningar korrekt och argumentera utan att kalla alla som inte tycker som du dumma i huvudet så kanske folk börjar lyssna och respektera dina åsikter.

Så sant. Hellre någon som är välformulerad i sina åsikter och förmår att diskutera utan att ta till personangrepp. Dessutom så verkar Morwen till och med kunna stava vilket anses tillhöra god ton även på ett debattforum. Antalet dagar man har varit registrerad saknar betydelse i sammanhanget.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Benreparn:
Skrivet av Morwen:
Skrivet av firsov:

Morwn du har en post och är noob här. Kolla va länge jag har vart här. KOM fan inte och försök rätta mig o kalla mig troll.
Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker. Mest trångsynta personen jag sett tror ja. Kyrp tillbaka dit du kom från i 2000 dagar o kom tbka sen!

Nu ser alla precis vem du är egentligen, istället för att svara på mina motargument och se hur ologiska dina jämförelser är kallar du mig noob.
"Vi skiter i vad du tycker för du har fan din egna syn på saker" Du vet hur du ska fortsätta underhålla i alla fall!
Varför är jag trångsynt? För att jag påpekar hur konstiga dina argument är eller för att jag faktiskt inte tycker som dig och då måste jag vara noob?

Jag tror dom flesta redan såg vem han var från första början. Det faktum att någon har registrarat sig på en sida tidigare än någon annan gör ju helt klart dess åsikter mer värda, och det är bara toppen på isberget. firsov, börja bygga meningar korrekt och argumentera utan att kalla alla som inte tycker som du dumma i huvudet så kanske folk börjar lyssna och respektera dina åsikter.

Ja tack! Personal growth!
Jag orkar helt enkelt inte svara på Morwen spenderade allt för mycket tid med att bråka om D3 i Lördags.
Och jo, han framstår mer som ett troll i detta sammanhanget än mig när han kommer med sin första post och kallar mig troll.
Men jag ska allt erkänna att jag tror faktiskt att jag kommer Köpa D3 ändå. Förbi såg man på alla ändringar från Diablo 2 (som enligt mig är lite av det sämre) och verkligen bet i det sura äpplet blev spelet lite bättre. Crafta var relativt underhållande sen storyn överlag.
Hur som helst kommer jag att innehava spelet under release och spela igenom det. Där efter får jag bedöma hur mycket av min Diablo 2 tid detta kommer ta.

Sen okej! Okej jag lovar och svär. Jag ska endast hädan efter använda perfekta meningar i akademisk nivå och avstå från att göra personliga påhopp och kokettera mig.
Kommer ni på Fragzon älska mig då?

Medlem

Jag spelade Diablo 1 några år och Diablo 2 väldigt många år. Jag gillar även det lilla jag sett av Diablo 3. Alla spel har barnsjukdomar såklart. Men om man tittar på vad som hände med Diablo 1 och Diablo 2 från dess release till idag så har det ju förändrats till det bättre.

Dock så saknar jag den läskiga stämningen som fanns i de andra spelen. Den korta snutten man fick se verkade lite barnanpassad. I det gamla spelen ligger det ju sönderslitna kroppar överallt.

Men man kan ju egentligen inte säga så mycket förens man spelat igenom hela spelet.

Jag ser i alla fall fram emot att möta Diablo en tredje gång!

Vi ses på battle.net

Skriv svar