Två miljoner betalar för Call of Duty: Elite

Robot
Två miljoner betalar för Call of Duty: Elite

Activisions betaltjänst har ökat med 33 procent sedan februari, och antalet ickebetalande användare har ökat med 40 procent.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision


Medlem
Två miljoner betalar för Call of Duty: Elite

2 miljoner amerikaner


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Stackast blåsta fanskap. Betalar för sånt vi PC spelare fick helt gratis innan. Dem förtjänar verkligen att bli lurade.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Inaktiv

Ja, ska man skratta eller gråta?

Medlem

Jag tror inte dom som betalar är mer elit än dom som inte betalar Säkert bara massa småbarn som skriker i micken

Medlem

Kan se en vits med det om man är en pro gamer men som vanlig dödlig räcker oftast den statistik som finns med från spelet från början (om man behöver betala för en sådan däremot då är det riktigt illa, det är något som ska vara en del av spelet och inte kosta extra).

När det gäller att man får tillgång till saker snabbare och till en lägre kostnad så spelar detta ingen som helst roll för mig om det inte samtidigt är något som ger värde för pengarna. Då jag inte spelat de senaste CoD spelen kan jag inte utgå från mer än det jag sett när andra spelar spelet. Tror inte jag hade betalat för detta nej. Verkar vara ett liknande system som Quake Live använder sig av, få tillgång till premium content för en extra kostnad. Hade man kunnat köpa ett sådant per månad istället för per år så hade jag nog antagit det erbjudande som de hade på Q Live för några dagar sedan men inte ens det spelet (som jag spelat rätt så mycket den senaste tiden) är jag beredd att betala ett år för.

Medlem

Sådant som man får gratis i många andra spel, betalar CoDS fans för. Youtube + dedikerat spelforum + officiell ingame statistik = samma effekt, ingen kostnad.
Men det är väl intressant att se att det finns över 2 miljoner som tycker det är värt ^^

Medlem

Hatar dagens fpsrpg spel.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Läste även igår att många använder SMS Guld och liknande företag, så jag är inte förvånad. Folk är idioter.

Medlem

600 milj kronor om året, det är ganska bra klirr i kassan det.

Undrar vad alla pengar går till, att finansiera nya spel, kanske sådant som inte är fullt testat förut, eller "nya" (betal-)saker som kör i gamla hjulspår?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag betalar för Elite-premium.
Jag gör det för att få tidigare tillgång till alla DLC till ett reducerat pris.

Det är ju rätt så mycket man får för de där 300kr ändå


signatur

I want to play a game.

Medlem

lira man mycket COD så är detta säkert bra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det är sådana personer som går med på att köpa detta som uppmuntrar fler företag att mjölka på detta vis.

Men men, hade jag haft företag som detta och en klon av spel jag säljer varje år skulle det vara idiotisk att inte kräma ut nåra extra miljoner av en tjänst som igentligen skulle vara gratis.

Geeks Gaming
Medlem

Stackars små barn blir mjölkade på deras måndaspeng. Förstår inte hur man kan betala för detta skulle ALDRIG falla mig in o betala för nån extra tjänst till spel. Stackars idioter dem måste ha nåt löst i huvudet.

1
Skriv svar