Medlem
Ny i conan!

Hej. Jag har testat trialen, och tycker att Age of Conan var ballt
Men tydligen fanns det inte så mycket end-content, har det blivit bättre?
Vad är roligast, pvp eller pve?
Vad för rewards kan man få av pvp?

Medlem

Siege battles och raids lär hålla dig sysselsatt inom end-content, finns gott om krävande raidbossar och instancer. Pvpn i conan är riktigt rolig, speciellt om du spelar som melee klass, krävs mkt skills från din sida. Pvp ger pvp xp och pvp level, när du får pvp lvl så kan du använda pvp utrustning som ger dig mer skada i pvp och gör att du tål mer i pvp.

Medlem

OK tack! Måste verkligen ge spelet en bra chans, då jag testade trial och tyckte att det var skoj

Medlem

lycka till och hoppas du trivs.

Medlem

Kör på Fury i Trial atm.

Naaloth - Dark Templar = D

Medlem

Kör också med DT på Fury, det är tyvärr ingen vidare PvP klass idag. Det kommer dock ske en rejäl balansering med 1.05 där DT får ett rejält lyft.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Kör också med DT på Fury, det är tyvärr ingen vidare PvP klass idag. Det kommer dock ske en rejäl balansering med 1.05 där DT får ett rejält lyft.

Jo har hört om det

Inaktiv

Finns Wildsoul server kvar? För hade min gubbe där, hade tänkt börja spela igen, men dom kanske har tagit bort min gubbe ?


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

Tror inte Wildsoul finns kvar, i så fall har dom bara överfört din gubbe till en annan server och så får du byta namn på honom/henne innan du kan logga in på den igen.

Någon som vet hur pvp´n är på PvE servrarna? Det ska väl finnas zoner där man kan springa runt fritt och slåss?

Och hur är Conquerors i pvp nu förtiden?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Conquerors är riktigt starka i pvp, dom har bra dps och tål mkt, snackar om brute/general featad då....carnage trädet är mer raid intriktat

På pve servrarna finns Border kingdoms(cimmerina, aqulonian och stygian) där är det full pvp som gäller, annars ute i världen så kan man inte attackera andra players. Borderkingdoms och minigames som gäller där om du vill köra pvp.

Medlem

Ok tack för svar, bara tre lvls kvar nu till jag får den där Cunning Shield eller vad den heter till min Conqueror

Så snart aint I nuttin to fuck with


signatur

Game long and prosper

Medlem

Cunning deflection är brutal :P, den äter upp alla rogue klasser ^^

Medlem

Hihihi akta er från och med lvl 25


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar