[Säljes] Borderlands 2 - PC - BYTT!

Medlem
[Säljes] Borderlands 2 - PC - BYTT!

KODEN BYTT - tråd kan stängas-

Koden går till en gift sida på NVidia.

Vid byte - är intresserad av typ, Guild Wars 2, Saints Row 3, Orcs must Die 2, War of Roses eller något annat jag ej har

PM om ni är intresserade. Hade tänkt mig runt 250 för det.

Edit note: förtydligat lite.


signatur

A badly drawn wolf

Vilket spel är du intresserat av?

Avstängd

Får du inte sålt det och bestämmer dig för att skänka bort det, så hade jag gärna tagit emot det. Hade varit evigt tacksam

Medlem

Hej Dassaren - jag har även en gudson som annars brukar få alla gåvor, men hans skolresultat spelar in här


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av framtidenskrig:

Vilket spel är du intresserat av?

PC spel som jag inte spelat - schysst beskrivning va?
Beror ju lite på - men om du har något extra över eller någon rolig kod eller så så PM gärna mig med vad du har så kanske vi kan hitta ett schysst byte.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Medlem
Skrivet av Cladrius:

Pris?

Hmm, jag har inte angett ett pris då jag inte visste vad det skulle vara värt men såg en annan kille sälja för runt 300 här på forumet - samma sak som jag säljer så skicka mig ett bud


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Jag kan tänka mig att byta mot Far Cry 3. Som jag har köpt men inte aktiverat. johansvahn83@gmail.com om du är intresserad så skicka ett mail till mig.

Medlem
Skrivet av vajn:

Jag kan tänka mig att byta mot Far Cry 3. Som jag har köpt men inte aktiverat. johansvahn83@gmail.com om du är intresserad så skicka ett mail till mig.

Inte så sugen på Far Cry 3 - kräver Ubisoft konto och så va?


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Torchlight II?

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Torchlight II?

Hade det inte varit för att jag redan haft Torchlight 2 hade jag slagit till direkt :S


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Foolwolf:
Skrivet av jesterhead:

Torchlight II?

Hade det inte varit för att jag redan haft Torchlight 2 hade jag slagit till direkt :S

Ok. Nöjd med Torchlight II alltså? Vet inte om jag ska aktivera det eller inte

Vill någon annan byta något mot Torchlight II så säg till.

Medlem

Torchlight 2 är ett kul spel om man gillar Diablo spel - lite mer Diabloän vad Diablo 3 var så att säga...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Hej, jag har en kod som jag fick via mitt grafikkort - så jag har två stycken Borderlands och behöver bara ett. Tänkte därför se om någon vill byta eller köpa min kod.

Koden går till en gift sida på NVidia.

Vid byte - enbart intresserad av PC spel och nyare sådana.

PM om ni är intresserade. Har ingen aning om vad det kan vara värt - men skambud undanbedes - då ger jag helllre bort det till någon...

Medlem

Ops, blev lite fel ovan. Vad sägs om att byta Borderlands 2 mot en kopia av Counter-Strike: Global Offensive?

Medlem

Tyvärr så har jag redan CS:GO, annars hade det varit intressant.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Portal 2?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Foolwolf:
Skrivet av vajn:

Jag kan tänka mig att byta mot Far Cry 3. Som jag har köpt men inte aktiverat. johansvahn83@gmail.com om du är intresserad så skicka ett mail till mig.

Inte så sugen på Far Cry 3 - kräver Ubisoft konto och så va?

nä, det tror jag inte alls att man behöver. Genom Steam har jag förstått. Men såg att release var i november, så det kanske inte är så hett på byteslistan. Men erbjudandet står kvar för alla som är sugen på att byta.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Portal 2?

Har redan Portal 2 tyvärr - jag uppdaterade grundposten för att förtydliga byten och förhoppningsvis hjälpa till lite..

Väntar på att få tummen ner på denna posten också då...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

War of the roses beta key?

*edit* 1000 inlägget ;D


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Bry dig inte om tumme ner Foolwolf, jag tycker det var en bra idé att försöka byta, även fast du inte var intresserad av just far cry 3.

Jag sätter min tumme upp på den så ligger du på plus minus noll

Medlem

Byta mot Saints Row 3?

Medlem
Skrivet av TheMaggot:

Byta mot Saints Row 3?

Hejsan, det låter som en deal - måste bara kolla med en annan som har varit intresserad först.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Foolwolf:
Skrivet av TheMaggot:

Byta mot Saints Row 3?

Hejsan, det låter som en deal - måste bara kolla med en annan som har varit intresserad först.

Javisst! Skicka ett meddelande om det blir något! ^^

1
Skriv svar