[Säljes] Borderlands 2 - PC - BYTT!
KODEN BYTT - tråd kan stängas-
Koden går till en gift sida på NVidia.
Vid byte - är intresserad av typ, Guild Wars 2, Saints Row 3, Orcs must Die 2, War of Roses eller något annat jag ej har
PM om ni är intresserade. Hade tänkt mig runt 250 för det.
Edit note: förtydligat lite.
A badly drawn wolf
Vilket spel är du intresserat av?
PC spel som jag inte spelat - schysst beskrivning va?
Beror ju lite på - men om du har något extra över eller någon rolig kod eller så så PM gärna mig med vad du har så kanske vi kan hitta ett schysst byte.
A badly drawn wolf
Torchlight II?
Hade det inte varit för att jag redan haft Torchlight 2 hade jag slagit till direkt :S
Ok. Nöjd med Torchlight II alltså? Vet inte om jag ska aktivera det eller inte
Vill någon annan byta något mot Torchlight II så säg till.
Hej, jag har en kod som jag fick via mitt grafikkort - så jag har två stycken Borderlands och behöver bara ett. Tänkte därför se om någon vill byta eller köpa min kod.
Koden går till en gift sida på NVidia.
Vid byte - enbart intresserad av PC spel och nyare sådana.
PM om ni är intresserade. Har ingen aning om vad det kan vara värt - men skambud undanbedes - då ger jag helllre bort det till någon...
Jag kan tänka mig att byta mot Far Cry 3. Som jag har köpt men inte aktiverat. johansvahn83@gmail.com om du är intresserad så skicka ett mail till mig.
Inte så sugen på Far Cry 3 - kräver Ubisoft konto och så va?
nä, det tror jag inte alls att man behöver. Genom Steam har jag förstått. Men såg att release var i november, så det kanske inte är så hett på byteslistan. Men erbjudandet står kvar för alla som är sugen på att byta.