Destiny bekräftat till Playstation 4

Robot
Destiny bekräftat till Playstation 4

Bungie och Activision bekräftade vad vi alla trodde – Destiny kommer till Playstation 4.

#bungie-software, #destiny


Medlem
Destiny bekräftat till Playstation 4

Bungie jobbar med sony, vad har då xbox kvar?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ziborn:

Bungie jobbar med sony, vad har då xbox kvar?

Halo?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ziborn:

Bungie jobbar med sony, vad har då xbox kvar?

Halo?

Gears of war, Forza , Fable medmera, + nya spelserier som kommer visas upp med xbox 720.

Även Playstation har ju tappat en del typ metal gear solid är ju multiplattform numera ,

Skit samma dom nya maskinerna lär inte bli lika snuskigt dyra som som ps3 när den kom,

så för min del blir det både xbox och playstation denna gång,
för hur man än gör så finns det alltid nånting på den andra maskinen man gärna vill ha.

Och Bungie jobbar inte enbart med Sony, utan alla, så Destiny kommer till Xbox 720 också.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

"great piece of gear".. Ja om du menar att varje poly är stor så. Gamm-standard meshs, synd!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skrivet av Pålis:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ziborn:

Bungie jobbar med sony, vad har då xbox kvar?

Halo?

Gears of war, Forza , Fable medmera, + nya spelserier som kommer visas upp med xbox 720.

Även Playstation har ju tappat en del typ metal gear solid är ju multiplattform numera ,

Skit samma dom nya maskinerna lär inte bli lika snuskigt dyra som som ps3 när den kom,

så för min del blir det både xbox och playstation denna gång,
för hur man än gör så finns det alltid nånting på den andra maskinen man gärna vill ha.

Och Bungie jobbar inte enbart med Sony, utan alla, så Destiny kommer till Xbox 720 också.

Både PS4 och X720 kommer ha fina titlar i sitt bagage, det är en sak som är säker. Blid nog båda konsollerna för mig med.

Får väl se om X720 och PS4 kommer hantera dagens PC spel som en PC gör, isåfall är det ju faktiskt äntligen rätt ute.

1
Skriv svar