Killzone: Shadow Fall till Playstation 4

Robot
Killzone: Shadow Fall till Playstation 4

Guerilla Games har precis visat upp nästa del i Killzone-serien.

#guerilla


Medlem
Killzone: Shadow Fall till Playstation 4

Generisk shooter med vad som mest påminde om PS3-grafik

Medlem
Skrivet av spritarn:

Generisk shooter med vad som mest påminde om PS3-grafik

Njae inte grafiken, men gameplayet kan jag hålla med om ;).

k3m
Medlem
Skrivet av spritarn:

Generisk shooter med vad som mest påminde om PS3-grafik

Inte precis oväntat, tyvärr!

Medlem

Jag hade väntat mig en helt ny nivå av inlevelse, men var inte alls imponerad tyvärr.

Medlem

Tyvärr måste jag säga att man har fel på synen om man tycker att detta påminner om PS3 grafik.

Medlem

synd att dom inte visade mer av fysiken i spelet, dom bara löpte igenom det så man hade svårt att hinna se vad som faktiskt hände, kändes mest som upphottat crysis 2 i ny miljö. men detta var ju ändå det mest imponerande spelet på mötet.
blev lite beviken bara att det inte var fler titlar, men det kommer väl förhoppningsvis några fler trailers de närmsta dagarna/veckorna hoppas jag.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Tyvärr måste jag säga att man har fel på synen om man tycker att detta påminner om PS3 grafik.

Eller så ps3:ans grafik så otroligt dålig ut att man har svårt att tro på det om man inte nyligen såg det.

Grafiken var vad man förväntar sig från ett modernt spel, gameplayet såg trist ut. Med andra ord exakt vad jag gissade på.

Medlem

Såg riktigt generiskt ut, men grafiken är ju stort sett i cinematic kvalité! Blir definitivt ett köp bara för ögongodiset om jag köper en Ps4.

Allt hänger på hur Microsoft lyckas kontra med sin uppvisning


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oj vad mycket gnäll det är i alla nyheter som har något alls med konsol...det börjar gå lite för långt nu.

Medlem

Partikeleffekter (Vattenfallen och eldröken, mumma!), texturer, Post-Processing-effekter och polygonantal såg till min förvåning riktigt imponerande ut, plus att view distance verkade sträcka sig riktigt långt! Men som någon nämnde såg man inte mycket utav fysiken, och ja, gameplayet verkar inte haft innovations som moder. Men men, sådana här teasers/trailers är allt som oftast imponerande. Det återstår helt enkelt att se hur de ser ut på ens egen tv och med kontroll i hand.

Medlem

Dom som anser att det ser ut som ett PS3 spel bör gå till en ögondoktor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent

Om jag däckar av, det är en trailer som körs igenom av systemet nu


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fast, jag tycker BF3 på min PC faktiskiskt ser bättre ut om vi pratar grafik. Det är endå ett år gammalt spel.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Tyvärr måste jag säga att man har fel på synen om man tycker att detta påminner om PS3 grafik.

Man måste komma ihåg att detta är tidigt i utvecklingsfasen, så jag har överseende med diverse "rough edges" såsom textur poppning, modeller som aktiveras lite knasigt (jag tittar på dig svävar-helikoptern) etc. Men jag är ändå inte så där "wow" häpnad över Killzone : SF.

Ska jag vara helt ärligt så tycker jag nästan att The Last of Us som är en kronjuvel för PS3 eran ser vackrare ut grafiskt, visst det är en massa fancy effekter påslaget på Killzone och texturerna är lite klarare. Men det är inte ett fenomenalt jätte skutt.

Jag tror ju givetvis att det kommer se mycket bättre ut när det visas igen på E3, då dom fått pushat upp det ännu mera. Just nu tycker jag det inte är mindblowing.


signatur

Nämen!

Inaktiv

Tar ett tag för utvecklarna att mjölka nya konsolers hårdvara. Men det här spelet såg ut att vara top-notch grafikmässigt förutom fysiken då.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Hur vet vi att detta är ingame material? Var det inte ett jävla liv om Killzone 2 då det visade sig att trailern var förrenderad?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Dom första spelen till en helt ny maskin brukar ju inte vara några hakan i backen spel,
vet inte hur dom första ps3 spelen såg ut,
men xbox 360´s första spel var inte vackra.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Hur vet vi att detta är ingame material? Var det inte ett jävla liv om Killzone 2 då det visade sig att trailern var förrenderad?

Detta är ju rätt mer troligt, grafiken som visades i den förrenderase KZ2 trailern är väl knappt uppnådd idag ens, åtminstone inte effekterna och all geometri överallt? Här ser du ju vad som lätt är ingame animationer 4-5 min in i videon, eller du kollade bara första 30 sek?

Medlem

Welcome to my Taobao shop !

Daily update: (>﹏<) → http://al.ly/AvJ

Discover amazing stuff, collect the things you love, buy it all in one place.

The website wholesale for many kinds of

http://al.ly/AvJ → fashion shoes, like the nike,jordan,prada,****, also including the jeans,shirts,bags,hat and the decorations. All the products are

free shipping, and the the price is

competitive, and also can accept the paypal payment.,after the payment, can ship within short time.

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

http://al.ly/AvJ

Medlem

När dom flyger i början så kan man ju se flera kilometer, med den grafiken, man måste väl nästan vara lite bakom flötet för att inte bli imponerad.


signatur

yolo

Medlem

ser riktigt nice ut!

Medlem

fz borde heta pc only gaming lr nåt ist fan va alla ni data nördar gnäller i precis varenda konsol tråd...ja vi fattar pc är bäst och blablabla

1
Skriv svar