Watch Dogs till PS4 – ny trailer

Robot
Watch Dogs till PS4 – ny trailer

Ubisoft avslöjar att Watch Dogs blir en lanseringstitel till Playstation 4.

#watch-dogs, #ubisoft


Inaktiv
Watch Dogs till PS4 – ny trailer

Detta spelet verkar riktigt intressant, men jag kommer ändå inte inhandla något playstation för det :'(

edit: nice att det också kommer till pc

k3m
Medlem

Tänkte först att meh är det här ps4'ans grafik, så dåligt. Men det är ju multiplatform

Medlem

Det här imponerar på mig, men det har det iofs gjort sedan det först visades förra året.

Värt att nämna är att demot som kördes på Sony´s Playstation 4 Presskonferans rullade på en PC speccad i närheten av en PS4.

Vackert så det förslår i vilket fall som helst. Det är imponerande att de lagt så pass mycket kraft på att få vattnet vackert, titta bara på vågorna och fåran som båtens motor skapar. Detaljer!


signatur

Nämen!

Medlem

Snubben verkar villig att skada/döda en hel del snutar för att få fast en kriminell... Ändamålen helgar medlen?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Snubben verkar villig att skada/döda en hel del snutar för att få fast en kriminell... Ändamålen helgar medlen?

Alla poliser är korrrupta, därför man sitt egna rättsväsen

Ball telefon han har dock, bra batteritid?

Medlem
Skrivet av k3m:

Tänkte först att meh är det här ps4'ans grafik, så dåligt. Men det är ju multiplatform

Ehh va..?? Man undrar ju hur kvaliten var på streamen för vissa av er.. Sett ett flertal prata om fula spel osv. Watch Dogs-trailern t.ex såg ju riktigt jävla snyggt ut. KZ4 likaså, sjukt snyggt.

Watch Dogs grafik (som i trailern inatt var allt annat än ful) har ingenting med multiplattform att göra. Tänk på att det du ser är ett open world-spel, som dessutom då råkar se jävligt bra ut.

Personligen är jag riktigt nöjd med vad jag sett.
Jag visste redan innan om att KZ4 och PS4 skulle visas (Visste dock inte att KZ skulle se SÅDÄR jävla bra ut).

Nu blir det till att vänta på 1080p-trailers för att göra det som visades lite mer rättvisa.

I övrigt så var ler-grejen med movekontrollerna riktigt najs!!

Testpilot

Verkar bättre för varje video man ser , så hoppas vi Ubi gör ett minst lika bra jobb på PC versionen som de gjorde med Far Cry 3

Medlem

Hypead på det asså... blir dock på pc för mig men kul att konsolelrna hänger med lite igen, gynnar oss pc-spelare.

Medlem

känns som gta


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Ser mycket fram emot att kasta pengar på både PS4 och Watch Dogs. Kommer jag bli en konsolare nu?

Undra om de kommer lyckat chippa PS4:an?


signatur

Niet.

Inaktiv

Så? Möt motstånd, tryck på en knapp, motstånd borta. Mer motstånd? tryck en gång till? Känns ju sämre en "hackningen" i nya Syndicate. Men det är Ubisoft, scriptadt gameplay och är grafiken på riktigt, eller bara ett fixat demo? (tänk Far Cry 3)

Hoppas det finns mer till spelet än vad vi fick se här.
Däremot är det ju förbannat snyggt

Medlem

Aresz, känns som att du är förbannad över att man kan kasta rökgranater och hoppa in i höstackar. Oh wait, det var ju ett annat spel.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Ser riktigt bra ut! Ska bli intressant att se hur MS toppar det här nu när PS4 har visats upp. Har haft X360 sen den släpptes typ men jag har varit bra sugen på en PS3:a sen den släpptes. Kanske blir ett byte ifrån MS till Sony nu när konsolerna går över till "next-gen",


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av DeKvittar:

Aresz, känns som att du är förbannad över att man kan kasta rökgranater och hoppa in i höstackar. Oh wait, det var ju ett annat spel.

hehe Ass Creed? Jo lite samma där, med det kanske bli bättre när vi får se mer gameplay.

Är det en del av spelet i stort kan det ju vara ok, annars är det så tråkigt när spelet säger åt mig att tryck på X så kommer den tunnan här till höger att sprängas, istället för att jag själv tänker "hmm om jag använder min slomo power här så kanske det finns något jag kan skjuta på?" Lite som Hitman Absolution där alla "olyckor" etc bara blinkar som fan så att man inte missar dom HEJ HALLÅ TRYCK HÄR HÄR BORTA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.

Jag vill ha valet att spela själv helt enkelt, jag vill inte ha autopilot.

Såg riktigt trevligt ut, jag gillar "öppna världar" med allt vad det innebär.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Liknar "person of Intrest" som går på TV :D.. fifään va snyggt det är


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser ut att bli ett riktigt grymt spel!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

fan va snyggt.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Liknar "person of Intrest" som går på TV :D.. fifään va snyggt det är

Precis samma tanke fick jag (person of interest), övervakning överallt typ. Ser verkligen fram emot detta i vilket fall


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Nu skulle det inte sitta fel med ett sånt där Titan, ser ju sjukt bra ut! hoppas inte systemkraven blir alltför höga!

FM-guru
F.d. Sisyr

Underbart med ny trailer. Fantastiskt underbar, skitful röst och brytning på killen som snackade.

Medlem

Håller med alla om att det verkar coolt och ser riktigt nice ut.
Men... Ubisoft... openworld... känns som det kommer bli stora problem med buggar och inte för ens patch 1.8 så kommer spelet flyta bra. :s

Medlem

Han är alltså någon form av vigilante som hjälper random människor. Efter det förstör han polisbilar? Undra vilken psykisk diagnos han har.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar