Game accelerator

Medlem
Game accelerator

Hej!
Jag och en kompis har börjat spela Counter Strike:Source men båda har bärbara datorer och ibland laggar de extremt mkt så jag kollade runt på nätet och hittade nåt som heter game accelerator och undra om de är bra??

Tack på förhand:)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Om det är för bra för att vara sant, är det oftast det (speciellt på internet).


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

De fanns en gratis testversion och sen fanns de en version man kunde köpa tror jag.
Hitta också nåt som hette "game booster".


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Inaktiv

Tror faktiskt inte det är någonting som skulle förbättra erat spelande om jag ska vara ärlig. Ställ in så att inställningarna är så låga som möjligt eller köp nya datorer om ni vill att spelet/spelen ska flyta på.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Både Game Accelerator och Game Booster är säkra program, enklast av dom två är nog Game Booster. Har ingen erfarenhet av Game Accelerator men Game Booster startar du upp, trycker på en knapp och sen är det klart!

Vad det gör är att de stänger ner onödiga tjänster som du inte behöver vid spel. När du är klar är det bara att klicka på knappen igen så återställs allt som det var innan.

Just Source motorn är väldigt CPU krävande så att sänka inställningarna hjälper inte speciellt mycket faktiskt. Det som gör skillnad är HDR, AA / AF och upplösning och redan då är det en väldigt liten FPS vinst om du inte har en väldigt gammal dator.

Du kan också söka på Google efter lite tips på hur man höjer FPSen med hjälp av att lägga till / ändra i configen.

Medlem

Har skaffat game booster nu och de hjälpte verkligen jätte mkt på många spel som jag spelar är ett tips till alla


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Minns att jag körde liknande program på min gamla dator som var totalt värdelös. Det stängde automatiskt av onödiga tjänster, pressade ihop programs nyttjande av ram minne osv. Gjorde faktiskt ganska rejäl skillnad i alla fall när det var ont om ram som fick spelet att sega.


signatur
Medlem

vad gör den i praktiken?
asso vad skriver den om?
förstår ju att den gör så att spelen flyter på bättre


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Den stänger ner bakgrunds program som inte behövs för speladet.

En fråga gör GAME BOOSTER så att fläkten får ett jobbigare jobb??
För när jag använder de så blir datorn ibland så varm så att den stängs av.
Och jag använder en kylplatta (ps är de nån som vet var man kan köpa en gaming kylplatta?? ds)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

1
Skriv svar