Flädie Kyrka

Medlem
Flädie Kyrka

En underbar lördag. Vädret har varit fantastiskt, grillen har blivit invigd och motorcykeln har varit ute och vädrat asfalt.

Dessutom en lördag att träffa ett brudpar på och vilket ställe bättre än vackra Flädie? Kyrkan är enorm och otroligt vacker, bilden gör den inte rättvisa.

I morgon hoppas jag på lika mycket sol och en skön söndag att spendera dels på kalas men också på tomten, eventuellt grillandes

Sen något helt annat, en syn man kanske inte ser varje dag. BMW M3 i chickenrace med en något motorsvagare Peugeot 308... vem vinner? Peugeot så klart, alla dagar i veckan, särskilt som BMW'n var tvärdöd i batteriet (därav startkablarna).
haha.. det var en syn

TREVLIG HELG

#blogg

Medlem
Flädie Kyrka

Jadu, här har det kommit minst 6cm snö och det är -5 grader.


signatur
Medlem

Har rätt det är en väldigt vacker kyrka och jag tycker du är lite väl blygsam, tycker bilden är riktigt fint fångad.

Medlem
Skrivet av Ramrod:

Jadu, här har det kommit minst 6cm snö och det är -5 grader.

Det godkänns inte alls! Faktiskt har det singlat något litet äckligt snöjox här också idag, men minimalt. Det kommer dessutom inte lägga sig eftersom vi har +6 grader i luften.
Hoppas det försvinner snabbt för er!

Skrivet av jopg:

Har rätt det är en väldigt vacker kyrka och jag tycker du är lite väl blygsam, tycker bilden är riktigt fint fångad.

Tack så jättemycket!

1
Skriv svar