The Last of Us har sålt över 6 miljoner exemplar

Robot
Medlem
The Last of Us har sålt över 6 miljoner exemplar

Naughty dog är ett av de få utvecklarna så ännu inte har gjort mig besviken med något spel Längtar efter vad de har att komma med till ps4.

Medlem

Har precis fått låna kompisens ps3 samt detta spel. Har spelat ca 2 timmar in i storyn och jag börjar förstå att det sålt så bra. Grattis Naughty Dog!!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

Medlem
Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

inte bara fet grafik, utan k-board + mus

Medlem
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

inte bara fet grafik, utan k-board + mus

Jag spelar hellre The Last of Us med handkontroll än med tangentbord och mus. Att själv kunna välja gånghastighet och riktning är viktigare för mig än att kunna sikta snabbt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

inte bara fet grafik, utan k-board + mus

Jag spelar hellre The Last of Us med handkontroll än med tangentbord och mus. Att själv kunna välja gånghastighet och riktning är viktigare för mig än att kunna sikta snabbt.

jo det är ju olika för alla

ELF
Medlem

Undrar hur många fler ex de skulle få sålda om de även släppte det till pc och xbox.
Jag skulle definitivt köpa ett.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

[quote=starbuckxks]

Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

Last of Us är toksnyggt på PS3. Visst hade det kunna vara snyggare på PC men art direction och animationer gör att det blir snyggare än det mesta ändå.

Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av starbuckxks:
Skrivet av Oneone:

Fan va nice! så synd att deras spel inte kommer till PC . Köpt alla till PS3 men endå =P vore kul med riktigt feting grafik!

inte bara fet grafik, utan k-board + mus

Jag spelar hellre The Last of Us med handkontroll än med tangentbord och mus. Att själv kunna välja gånghastighet och riktning är viktigare för mig än att kunna sikta snabbt.

jo det är ju olika för alla

Jag föredrar att lita på shooters på dator, men håller nog med om att Last of Us bör liras på handkontroll. Skjutmekaniken är inte gjord för att man skall skjuta snabbt och det är ett sådant spel där jag helst undviker att skjuta. Spakarna funkar bättre för smygelementen.

Inaktiv

Släpp till pc och sälj 6 mille extra Tråkigt att veta att man aldrig kommer spela igenom detta spel även om jag så gärna vill. Så jävla surt att stortitlar ska va exklusiva till en viss enhet. Men rambo det får vi till allt.

Medlem

Jag köpte spelet och lånade en konsol, lätt värt det. Kör nog samma grej snart med DLCt. Konsoller ligger ju och skräpar i var mans vardagsrum, bara att be om att få låna en

Medlem

Lirona har en poäng.

Men till PC borde de kunna ha släppt spelet, dock inte till Xbox 360. Detta spel krämar ur allt ur PS3:an och gör det i otroliga 60fps (Ni som inte tycker det är otroligt kan ta och jämföra grafiken i detta spel med andra spel från den generationen), något som inte skulle gå på Xboxen.

Medlem
Skrivet av seppuko:

Lirona har en poäng.

Men till PC borde de kunna ha släppt spelet, dock inte till Xbox 360. Detta spel krämar ur allt ur PS3:an och gör det i otroliga 60fps (Ni som inte tycker det är otroligt kan ta och jämföra grafiken i detta spel med andra spel från den generationen), något som inte skulle gå på Xboxen.

Krämar ur allt ur PS3:n kanske det gör men några 60fps är det inte tal om...

Medlem
Skrivet av seppuko:

Lirona har en poäng.

Men till PC borde de kunna ha släppt spelet, dock inte till Xbox 360. Detta spel krämar ur allt ur PS3:an och gör det i otroliga 60fps (Ni som inte tycker det är otroligt kan ta och jämföra grafiken i detta spel med andra spel från den generationen), något som inte skulle gå på Xboxen.

Verkligen inte 60 fps, 30 som bäst och inte ens det vid flera tillfällen i spelet.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Inaktiv
Skrivet av seppuko:

Lirona har en poäng.

Men till PC borde de kunna ha släppt spelet, dock inte till Xbox 360. Detta spel krämar ur allt ur PS3:an och gör det i otroliga 60fps (Ni som inte tycker det är otroligt kan ta och jämföra grafiken i detta spel med andra spel från den generationen), något som inte skulle gå på Xboxen.

Mjo jag tittade på en video på tuben där en lirade och jag höll på att tappa andan när han kom ut vid ett ställe och man såg ut mot en stad. Andlöst snyggt för att va på ps3. Fasaden på en byggnad såg riktigt läcker ut.

Medlem

Naughty Dog är en av anledningarna varför man ska köpa en PS4.


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem
Skrivet av Ostfarfar:

Naughty Dog är en av anledningarna varför man ska köpa en PS4.

En av anledningarna varför man ska köpa spel över huvudtaget!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Väl förtjänt! Ska ta och lira igenom expansionen också.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Rätta mig om jag har rätt eller fel. Läste en artikel förut där det stod att skaparen av Uncharted och Last of us hade hoppat av naughty dog och att det skulle tydligen vara att Naughty dog bad denna skaparen att lämna företaget men att det kunde vara rykten med.

Medlem
Skrivet av RedZour:

Rätta mig om jag har rätt eller fel. Läste en artikel förut där det stod att skaparen av Uncharted och Last of us hade hoppat av naughty dog och att det skulle tydligen vara att Naughty dog bad denna skaparen att lämna företaget men att det kunde vara rykten med.

Amy Henning var Uncharted-regissör/scriptwriter

Medlem
Skrivet av Genera:
Skrivet av RedZour:

Rätta mig om jag har rätt eller fel. Läste en artikel förut där det stod att skaparen av Uncharted och Last of us hade hoppat av naughty dog och att det skulle tydligen vara att Naughty dog bad denna skaparen att lämna företaget men att det kunde vara rykten med.

Amy Henning var Uncharted-regissör/scriptwriter

Samt att anledningen till varför hon sluta bara var rykten.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar