Mobilsvepet vecka 18

Medlem
Mobilsvepet vecka 18

Hitman Go ska inhandlas så fort det släpps till Android.

Medlem

Hitman go är ett klart köp!

Medlem

Hitman Go såg riktigt fräscht ut!

Medlem

Ser snyggt ut, kommer nog bli ett köp

Edit. Recensera gärna Boom Beach också, samma skapare som Clash of Clans och med ett gameplay som påminner om det väldigt mycket, men med är mer förfinat och långt roligare. "Köpa kristaller" finns kvar, men det är lättare att få dom, och dom ger mer än i CoC.

Medlem

Tackar för Hitman recensionen!

Medlem

Vill som kontrast verkligen varna för Hitman Go.

Bland det snyggaste jag spelat till iOS, men samtidigt bland det tråkigaste, och definitivt det sämsta jag nånsin köpt till mobilen. Jag har aldrig aktivt slängt ett spel jag lagt 38kr för i AppStore, men det här blev första gången.

Spelet nyttjar namnet Hitman men har ingenting (!) med spelserien att göra. Det är mer Fia med knuff, simplistiskt brädspel, och det gav mig ingenting.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kerstin, angående Hitman GO så undrar jag hur spelet får 4/5 när recensionen slutar med meningarna
" Det är svårt att lägga ner det och "bara en bana till"-tänket gör det beroendeframkallande. Vilket trist nog också resulterar i att det roliga tar slut väldigt snabbt."

Har du lagt in fel betyg eller misstolkar jag dig helt och hållet?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Kerstin, angående Hitman GO så undrar jag hur spelet får 4/5 när recensionen slutar med meningarna
" Det är svårt att lägga ner det och "bara en bana till"-tänket gör det beroendeframkallande. Vilket trist nog också resulterar i att det roliga tar slut väldigt snabbt."

Har du lagt in fel betyg eller misstolkar jag dig helt och hållet?

Låt mig gissa...spelet är så roligt att det är svårt att lägga ifrån sig, vilket kanske skulle kunna generera 5/5, om det inte var så kort, vilket sänker betyget till 4/5. Fast vad vet jag, jag läste ju bara recensionen.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Javas:

Kerstin, angående Hitman GO så undrar jag hur spelet får 4/5 när recensionen slutar med meningarna
" Det är svårt att lägga ner det och "bara en bana till"-tänket gör det beroendeframkallande. Vilket trist nog också resulterar i att det roliga tar slut väldigt snabbt."

Har du lagt in fel betyg eller misstolkar jag dig helt och hållet?

Låt mig gissa...spelet är så roligt att det är svårt att lägga ifrån sig, vilket kanske skulle kunna generera 5/5, om det inte var så kort, vilket sänker betyget till 4/5. Fast vad vet jag, jag läste ju bara recensionen.

Ah, jag tolkade det som att hon menade att spelet blir tråkigt innan det är slut


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar