Alla kan köra pansarvagn i War Thunder

Medlem

Så många buggar som rapporterats i den stängda betan, men som aldrig fixat. Verkar inte som gaiijin lyssnar på användarna alls.

Finns flertalet osynliga "kanter" på banorna som har väldigt roliga egenskaper om man kör över dom.

De flesta skadar dock bara tanken.

Och ai bilarna är härligt implementerade, de skjuter helt slumpmässigt och kör över berg i 90 graders vinklar.
Blivit puttad av klippor pga ai bilarna, och de har skjutit mig ett par ggr. Så nu ser jag dem som rullande naturolyckor.

Medlem

Med tanke på hur många builds det tog för world of tanks för att det skulle bli hyffsat spelbart så får man räkna med nått år till minst


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Natrium:

realistic är det tman ska köra, Dock så stort minus för det läget är att typ alla som verkligen vill ha bäst möjliga chans i det läget "fuskar" genom att stänga av massa gräs och rök grafiska settings så i stort sätt ser du fiender bättre, det är så typiskt för jag gillar spelet men hatar att behöva stänga av sådana settings i ett spel som bör ha sånt med.

Ja sådana inställningar borde va "låsta" om man kör ett realistiskt läge.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

lite synd att gajins sista bra spel var il-2 1946, war thunder är för arkadigt för min smak och wings of prey var som ett nackskott...

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Hah, du kan låsa upp precis allting med riktiga pengar, man behöver inte ens spela spelet för att kunna låsa upp allting, utan det är bara att kasta pengar på spelet.

Största kassakon är nog folk som köper Golden Eagles.

Fast nu har du ju fel Man kan konvertera "Free RP" med hjälp av riktiga pengar för att på så vis låsa upp flygplan eller stridsvagnar snabbare JA, men du MÅSTE SPELA för att tjäna ihop "Free RP" vilket är en av de saker du belönas med genom att spela!

Så ingen kan installera spelet idag, skapa nytt konto och köpa till sig alla flygplan och stridsvagnar, NEJ!

Sedan är det ett Free2Play spel, så på något vis skall dom ju tjäna pengar också, eller hur? Så att låta folk skynda på sin "progress" genom att betala pengar tycker jag är helt ok. det ger dom ju ingen fördel gentemot dig i striderna direkt vilket hade varit avskyvärt.

jag tycker free2play modellen som War Thunder använder sig utav fungerar bra.

Skrivet av Scream112:
Skrivet av Dumlen:

Hah, du kan låsa upp precis allting med riktiga pengar, man behöver inte ens spela spelet för att kunna låsa upp allting, utan det är bara att kasta pengar på spelet.

Största kassakon är nog folk som köper Golden Eagles.

Fast nu har du ju fel Man kan konvertera "Free RP" med hjälp av riktiga pengar för att på så vis låsa upp flygplan eller stridsvagnar snabbare JA, men du MÅSTE SPELA för att tjäna ihop "Free RP" vilket är en av de saker du belönas med genom att spela!

Så ingen kan installera spelet idag, skapa nytt konto och köpa till sig alla flygplan och stridsvagnar, NEJ!

Sedan är det ett Free2Play spel, så på något vis skall dom ju tjäna pengar också, eller hur? Så att låta folk skynda på sin "progress" genom att betala pengar tycker jag är helt ok. det ger dom ju ingen fördel gentemot dig i striderna direkt vilket hade varit avskyvärt.

jag tycker free2play modellen som War Thunder använder sig utav fungerar bra.

Bara det faktum att dom döper denna funktion till "Free RP" gör ju att det stinker rävskit redan där, det är ju inte "Free" nånstans!

Ja, man måste spela för att få Free RP", men man sitter ju på 5 miljoner Free RP rätt fort bara för man ska bli sugen att dra fram plånboken.

Jag vet att dom ska ha pengar för sitt arbete, och Premium-prenumerationen har jag inga problem med. Snart kommer det väl Premium-ammunition osv...

Medlem
Skrivet av pelson:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Dumlen:

Hah, du kan låsa upp precis allting med riktiga pengar, man behöver inte ens spela spelet för att kunna låsa upp allting, utan det är bara att kasta pengar på spelet.

Största kassakon är nog folk som köper Golden Eagles.

Fast nu har du ju fel Man kan konvertera "Free RP" med hjälp av riktiga pengar för att på så vis låsa upp flygplan eller stridsvagnar snabbare JA, men du MÅSTE SPELA för att tjäna ihop "Free RP" vilket är en av de saker du belönas med genom att spela!

Så ingen kan installera spelet idag, skapa nytt konto och köpa till sig alla flygplan och stridsvagnar, NEJ!

Sedan är det ett Free2Play spel, så på något vis skall dom ju tjäna pengar också, eller hur? Så att låta folk skynda på sin "progress" genom att betala pengar tycker jag är helt ok. det ger dom ju ingen fördel gentemot dig i striderna direkt vilket hade varit avskyvärt.

jag tycker free2play modellen som War Thunder använder sig utav fungerar bra.

Bara det faktum att dom döper denna funktion till "Free RP" gör ju att det stinker rävskit redan där, det är ju inte "Free" nånstans!

Ja, man måste spela för att få Free RP", men man sitter ju på 5 miljoner Free RP rätt fort bara för man ska bli sugen att dra fram plånboken.

Jag vet att dom ska ha pengar för sitt arbete, och Premium-prenumerationen har jag inga problem med. Snart kommer det väl Premium-ammunition osv...

Vad dem menar med "Free RP" är inte "Gratis RP" utan fri RP. Du kan spendera dem på vilket fordon du vill, i vilket land du vill så länge du uppfyller dem vanliga kraven med att du har föregående fordon upplåst osv.

Men ja jag håller med om att det är ett ganska dumt ordval.


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Dumlen:

Hah, du kan låsa upp precis allting med riktiga pengar, man behöver inte ens spela spelet för att kunna låsa upp allting, utan det är bara att kasta pengar på spelet.

Största kassakon är nog folk som köper Golden Eagles.

Fast nu har du ju fel Man kan konvertera "Free RP" med hjälp av riktiga pengar för att på så vis låsa upp flygplan eller stridsvagnar snabbare JA, men du MÅSTE SPELA för att tjäna ihop "Free RP" vilket är en av de saker du belönas med genom att spela!

Så ingen kan installera spelet idag, skapa nytt konto och köpa till sig alla flygplan och stridsvagnar, NEJ!

Sedan är det ett Free2Play spel, så på något vis skall dom ju tjäna pengar också, eller hur? Så att låta folk skynda på sin "progress" genom att betala pengar tycker jag är helt ok. det ger dom ju ingen fördel gentemot dig i striderna direkt vilket hade varit avskyvärt.

jag tycker free2play modellen som War Thunder använder sig utav fungerar bra.

Aja, det finns en video där jingles beskriver det hela, men du kan tekniskt sett kasta pengar på spelet och låsa upp allting och spela väldigt lite jämfört med någon som inte betalar.

Lite löjligt att de ger en "free rp" när man inte kan använda det utan att betala, visst man behöver köpa guld för att konvertera xp i World of Tanks med, men där får man faktiskt en viss procent verklig fri xp vid varje match.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Kuci:

Pansarvagn? Gaaaaaah stridsvagn är det ju!

Stör mig lite på det också. Finns inte ens något pansarfordon som heter pansarvagn. Ändå säger nästan varenda jävel det istället för stridsvagn. Pansarbandvagn finns.

Det härstammar från Panzerwagen. Oavsett, på svenska är det fel.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Kuci:

Pansarvagn? Gaaaaaah stridsvagn är det ju!

Stör mig lite på det också. Finns inte ens något pansarfordon som heter pansarvagn. Ändå säger nästan varenda jävel det istället för stridsvagn. Pansarbandvagn finns.

Det härstammar från Panzerwagen. Oavsett, på svenska är det fel.

Självklart att det gör, Panzerkampfwagen var ju det tyskarna kalla sina stridsvagnar under ww2, vet inte hur det är efter det dock.

12
Skriv svar