Bioware visar små bitar ur Mass Effect 4

Robot
Medlem
Bioware visar små bitar ur Mass Effect 4

GE MIG !!!!

Medlem

Enkelt, ta in Joel Shepherd som manusförfattare så kan det inte gå fel!

Medlem

Mass Effect ljudet, det där bakgrundsljudet som ligger på är så sjukt bra och stämningsfullt att jag bara måste spela lite ME nu!


signatur

Dragon Age 2000-talets spel!

Medlem

Ljudet i början gav mig gåshud delux


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Charlo:

Mass Effect ljudet, det där bakgrundsljudet som ligger på är så sjukt bra och stämningsfullt att jag bara måste spela lite ME nu!

Musiken till eftertexten i det första Mass Effect är det bästa samspelet mellan spel och musik som någonsin gjorts, Faunts M4 - Part 2 är otroligt bra och med känslorna färska från det första spelet så blir det som digitalt knark:

Medlem
Skrivet av Charlo:

Mass Effect ljudet, det där bakgrundsljudet som ligger på är så sjukt bra och stämningsfullt att jag bara måste spela lite ME nu!

haha tänkte desamma! längtar tills nästa ME och the witcher!

Medlem

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Medlem
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Medlem

<3 musiken!

Bakgrundsljudet till startskärmen i första ME var helt magisk.

phi
Medlem

Mass Erect.

Snälla bioware, sabba inte det här nu.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Det har jag tyvärr inte gjort. Men jag spelar ettan främst för storyn så jag tror inte att det skulle vara så stor skillnad för mig.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Jag hade tänkt testa dessa till min nästa playthrough själv så vore intressant och veta ^^

Herr rygg

Älskar ME serien. Tyckte dock ettan var klart bäst. Efter att ha hört musiken som spelades i trailern har jag bestämt att ha den slingan på mitt bröllop, mina kommande barns dop samt min begravning:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Så det här med "trilogi" var inte direkt ristat i sten? Trist.

Medlem

Håller med allt som sagts ovan. Så ofantligt stämningsfull musik i hela mass effect serien, hoppas verkligen att Sam hulick och Jack Wall är med och skriver till detta spel också. Men det tar för lång tid! Inte ens ett namn på spelet eller en trailer ju! Får också spela igenom det en tredje gång helt enkelt..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så det här med "trilogi" var inte direkt ristat i sten? Trist.

Shepards trilogi *

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Jag hade tänkt testa dessa till min nästa playthrough själv så vore intressant och veta ^^

Klart värt med alla texture mods som finns till spelen! Kom ihåg att fixa med ini filerna också för ännu snyggare spel. Sen när spelet är så gammalt nu så kan man dra på en hel del från GFX kortets kontrollpanel också utan att man behöver en superdator!

Blir en rätt rejäl skillnad totalt sett

Medlem
Skrivet av phi:

Mass Erect.

Snälla bioware, sabba inte det här nu.

Slut á la ME3!

Ska bli spännande och få reda på mer om detta. Mass Effect är en riktig favorit hos mig.

Medlem
Skrivet av trelloz:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pudin:

Är sjukt taggad inför fler avslöjanden. Spelar som bäst genom trilogin för typ tionde gången. Hoppas hoppas hoppas detta blir bra!

Har du provat de högupplösta texturerna till det första spelet, är de värda besväret?

Jag hade tänkt testa dessa till min nästa playthrough själv så vore intressant och veta ^^

Klart värt med alla texture mods som finns till spelen! Kom ihåg att fixa med ini filerna också för ännu snyggare spel. Sen när spelet är så gammalt nu så kan man dra på en hel del från GFX kortets kontrollpanel också utan att man behöver en superdator!

Blir en rätt rejäl skillnad totalt sett

Ah det var det jag tänkte ^^

Ish
Medlem

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

>Dont care about the games
>Therefore its overrated
Kom igen nu

Medlem

Bara jag som reagerade på att han sade att de håller på att utveckla ett nytt IP utöver nästa ME gejm? (1:17-1:25)

Medlem
Skrivet av Veshir:

Bara jag som reagerade på att han sade att de håller på att utveckla ett nytt IP utöver nästa ME gejm? (1:17-1:25)

Det är ingen nyhet ?

Medlem

Efter Mass Effect 3 bryr jag mig inte om några löften längre, låt spelet tala och inte Casey Hudson.

Ish
Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

&gt;Dont care about the games
&gt;Therefore its overrated
Kom igen nu

Ja, vad ska jag säga.. RPG är en genre jag alltid gillat, men hur folk kan kalla Mass Effect RPG är ju tragiskt. Duck and cover 3rd person FPS med RPG inslag kan jag köpa. Längre än så sträcker jag mig inte


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ase
Medlem

hoppas bara dom gör det mer pc vänligt. Ettan var så otroligt begränsad av konsollanpassning, men bra för att vara ett konsollspel.Spelade 2an, 3an har jag kvar att spela, så jag hoppas på bättre skalning av grafik,prestanda. (datornörd som man är) X-box 360 som jag köpte är nog det sämsta köp jag gjort, men funkade som extender (någorlunda).
Eftersom next gen är klena datorer, så kan man hoppas att det blir lätt för dom att skala uppåt.

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Ish:

Mest överskattade spelserie någonsin. Spelat alla tre och jag har ändå ingen aning om va fan det handlar om.

&amp;gt;Dont care about the games
&amp;gt;Therefore its overrated
Kom igen nu

Ja, vad ska jag säga.. RPG är en genre jag alltid gillat, men hur folk kan kalla Mass Effect RPG är ju tragiskt. Duck and cover 3rd person FPS med RPG inslag kan jag köpa. Längre än så sträcker jag mig inte

Handlar ju om att prata med folk

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så det här med "trilogi" var inte direkt ristat i sten? Trist.

Har börjat se en trend här där folk är så rädda för att spel ska mjölkas sönder att de börjar bli extremt pessimistiska. Vad spelar det för roll om det inte är trilogi så länge som spelen blir bra? Fler bra spel till folket säger jag. FLER BRA SPEL TILL FOLKET!

PS. Ser fram emot både ME 4 och Witcher 3. Båda spelen ser riktigt trevliga ut på olika sätt.. ME4 för storyn och Witcher för grafiken och den mörka upplevelsen.

Medlem

Vill ha, NU!!! Och sluta begränsa er till konsolernas maxprestanda som yttersta gräns när ni ändå håller.

12
Skriv svar