Staden för nästa Assassin's Creed har läckt

Jaja då har de ju lärt sig en del om hur dom inte ska göra med motorn, och tester o.s.v


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tycker valet av stad och tidsålder känns intressant! Kan tänka mig att spelet därefter blir 2:a världskriget i Berlin och serien närmar sig sitt slut!?

Medlem

Serien kommer aldrig ta slut, det finns så mycket historia att täcka. Sen om 30 år kommer man börja om från början

Ish
Medlem
Skrivet av musse1:

Jag gillar Assassin's Creed-serien. Dock blir jag lite; "meh, ännu en stad som ska hoppas runt i". Jag tycker de hade något när spelen gick till en mer öppen spelvärld i Assassin's Creed 3. När sedan Black flag kom så studsade jag av lycka. Det kändes som de hittat rätt. Inte bara det enformiga att springa runt i en stad som ser likadan ut vart man än är. Man kunde ut och segla, utforska öar, dyka, lite stads-hoppande, havsbataljer, ruiner osv. Fantastiskt och episkt!

Nu senast kom Unity och det känns som att gå tillbaks till 1:an och 2:an. Snabbt fick jag känslan att jag har gjort detta förr. Nu ser det ut att komma ytterligare en stad som ska studsas runt i. Besvikelsen är total...

Jag har hoppat över de senaste 2-3 AC spelen. Det är för mycket springa runt och samla saker och för lite story. Såå kul är det inte att leta efter en massa saker när storyn och allt redan är klart.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

orka bli mjölkad, är som med fifa. man köper en var 10e år


signatur

//monster

Tycker magin slutade lite efter Desmonds story. Det vare den som höll mig på tårna. Visst Black flag var dö bra och säkert Unity med, men saknar en röd tråd


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av blackbeatsblue:

Mjölka!!

Du är väl medveten om att du inte måste köpa spelen om du inte vill?
Låt dem mjölka hur mycket de vill, det är ju upp till fansen om de vill köpa spelen eller inte, och uppenbarligen så är det väldigt många som vill det.

Skrivet av Flikarn:
Skrivet av blackbeatsblue:

Mjölka!!

Du är väl medveten om att du inte måste köpa spelen om du inte vill?
Låt dem mjölka hur mycket de vill, det är ju upp till fansen om de vill köpa spelen eller inte, och uppenbarligen så är det väldigt många som vill det.

Självklart är jag medveten om det. Men med tanke på antal buggar och liknande så känns det som att de inte testar spelen ordentligt innan de släpps, och till följd av det känns releasedatumet viktigare än kvaliteten på spelen.

12
Skriv svar