Captain America gör reklam för Call of Duty Online

Robot
Captain America gör reklam för Call of Duty Online
Medlem
Captain America gör reklam för Call of Duty Online

Jag ryser! Så dåligt är det! Fick mig att tänka på den här:

Så känner jag för att göra med den här trailern....

Medlem

Känns lite cringy av någon anledning.

Medlem
Inaktiv

Enda skälet för mig att säga något positivt om det jag just bevittnade är för att gardera mig mot anklagelser om att vara en "hater".

För det första är mixen mellan verkliga skådisar och datoranimerad grafik snorful.
För det andra undrar jag om kinesiska gamers gillar att de framställs som småpatetiska geeks som blir räddade av en reslig vit Hollywood-hjälte.
För det tredje såg det grafiskt ut som skit. Nog för att den genomsnittlige kinesen kanske inte har en gaming rig av samma kaliber som vi i väst men... det där såg ju ut som första Modern Warfare typ.

Det här får kineserna gärna behålla för sig själva

Medlem

Vissa delar av gameplayet liknade delar ur MW1 och MW2

Medlem

Å fy fan vad pinsamt.
Å fy fan vilken vilseledande rubrik.
Tror inte det där skulle föreställa Captain America. Att det var han som spelar Captain America i Avengers-filmerna stämmer däremot.

Medlem

"Vi här i kalla norden får nöja oss med att spela Call of Duty: Advanced Warfare"

Hahahaha, jag skulle då aldrig ta i den skiten ens med pincett!

Medlem
Skrivet av metro swe:

Vissa delar av gameplayet liknade delar ur MW1 och MW2

Det är som en slags "best of" då de slagit ihop element såsom vapen, banor och killstreaks, perks, etc. från MW1, MW2. MW3 och Black ops till ett enda spel.

Så du är inte fel ute

Medlem

Skulle spela som en tok om det fanns i väst , då dom 2 senaste spelen va lite väll bleh. Sen kommer ju Cod:online få uppdateringar så ghost, cod:aw grejer läggs till har jag för mig jag läste. Bästa mapsen ur alla spel i ett vore inte helt fel. Men samtidigt gillar jag inte mikrotransactions i spel heller....

Medlem
Skrivet av gatzuaa81:

Skulle spela som en tok om det fanns i väst , då dom 2 senaste spelen va lite väll bleh. Sen kommer ju Cod:online få uppdateringar så ghost, cod:aw grejer läggs till har jag för mig jag läste. Bästa mapsen ur alla spel i ett vore inte helt fel. Men samtidigt gillar jag inte mikrotransactions i spel heller....

Har du läst något om vad för typ av mikrotransaktioner det blir? Är nyfiken
Är det skins etc. så gör det inte så mycket, men är det pay to win så.. blargh.

Kan ju också vara enligt den modellen som de redan kör på med ett par kartor extra för 200 spänn.
Oavsett lär det ju finnas en marknad för det här i väst också.

Medlem
Skrivet av enboomer:
Skrivet av gatzuaa81:

Skulle spela som en tok om det fanns i väst , då dom 2 senaste spelen va lite väll bleh. Sen kommer ju Cod:online få uppdateringar så ghost, cod:aw grejer läggs till har jag för mig jag läste. Bästa mapsen ur alla spel i ett vore inte helt fel. Men samtidigt gillar jag inte mikrotransactions i spel heller....

Har du läst något om vad för typ av mikrotransaktioner det blir? Är nyfiken
Är det skins etc. så gör det inte så mycket, men är det pay to win så.. blargh.

Kan ju också vara enligt den modellen som de redan kör på med ett par kartor extra för 200 spänn.
Oavsett lär det ju finnas en marknad för det här i väst också.

Tittade på lite videos på tuben och det verkade som att granater skulle kosta pengar iaf haha

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av enboomer:
Skrivet av gatzuaa81:

Skulle spela som en tok om det fanns i väst , då dom 2 senaste spelen va lite väll bleh. Sen kommer ju Cod:online få uppdateringar så ghost, cod:aw grejer läggs till har jag för mig jag läste. Bästa mapsen ur alla spel i ett vore inte helt fel. Men samtidigt gillar jag inte mikrotransactions i spel heller....

Har du läst något om vad för typ av mikrotransaktioner det blir? Är nyfiken
Är det skins etc. så gör det inte så mycket, men är det pay to win så.. blargh.

Kan ju också vara enligt den modellen som de redan kör på med ett par kartor extra för 200 spänn.
Oavsett lär det ju finnas en marknad för det här i väst också.

Tittade på lite videos på tuben och det verkade som att granater skulle kosta pengar iaf haha

Hoppas flashbangs kostar 500 spänn styck

1
Skriv svar