Inga squads eller klasser i Star Wars: Battlefront

Robot
Inga squads eller klasser i Star Wars: Battlefront

Dice avslöjar nya detaljer som ska särskilja spelet från andra shooters.

#dice, #star-wars-battlefront


Medlem
Inga squads eller klasser i Star Wars: Battlefront

"Stridspa"?
Är det ett spa som man slåss på?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Quake-konnässsör

Tror det här kommer bli en flopp...

Medlem
Skrivet av DonGrif:

"Stridspa"?
Är det ett spa som man slåss på?

Fan va najs, Hoth spa!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

"Stridspa"?
Är det ett spa som man slåss på?

Nej det står att man måste bilda spa. Tänk som att sätta upp diverse stationära vapen o.s.v. fast det är ett spa. Man healar sig där.

Medlem

Älskar BF-spelen och hoppas verkligen att detta blir bra. Nytänk är alltid kul, men kommer det fungera? Känns som att man kommer sakna att kunna vara flera i samma squad, men å andra sidan beror det helt på hur spelet funkar med spawnpunkter och så vidare... ska bli mycket intressant att se det här spelet in action


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jag tycker bara detta känns bättre och bättre. Förutom hjältarna, vilket jag hoppas kommer gå att stänga av som serveralternativ, så tycker jag allt känns väldigt lockande. Ser fram emot att se lite riktig combat och lite UI.


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Älskar BF-spelen och hoppas verkligen att detta blir bra. Nytänk är alltid kul, men kommer det fungera? Känns som att man kommer sakna att kunna vara flera i samma squad, men å andra sidan beror det helt på hur spelet funkar med spawnpunkter och så vidare... ska bli mycket intressant att se det här spelet in action

Nytänk? Snarare back to basics.

Medlem

Skulle vanligtvis uppskatt att man försöker något nytt (gammalt) men i detta fall hoppades jag nästan på ett bf3 starwars.

Jaja, kanske bara bra att hajpen tonas ner lite, och jag ser skarp fram emot detta endå!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Releasehästryttare

TotalBiscuit skulle steama spelet för ett par dagar sen , men han kunde inte få spelet att funka i mer än 15 fps så vi fick inte see något.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

TotalBiscuit skulle steama spelet för ett par dagar sen , men han kunde inte få spelet att funka i mer än 15 fps så vi fick inte see något.

pc-versionen?


signatur
Medlem
Skrivet av Devan:

TotalBiscuit skulle steama spelet för ett par dagar sen , men han kunde inte få spelet att funka i mer än 15 fps så vi fick inte see något.

De var star wars battlefront 2 han skulle streama, inte dice nya spel.

Releasehästryttare
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Devan:

TotalBiscuit skulle steama spelet för ett par dagar sen , men han kunde inte få spelet att funka i mer än 15 fps så vi fick inte see något.

De var star wars battlefront 2 han skulle streama, inte dice nya spel.

Wops, jo va tvungen att dubbel kolla hans twitter och ja det va visst battlefront 2 han skulle streama .. sorry

Medlem

T.ex. CS har inget upplåsningssystem eller klasser så vetefan hur detta är att särskilja sig från andra shooters.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

pc-versionen?

streamar han nåt annat

Medlem

Inga klasser är ett steg i rätt riktning. Spelet är tillbaka i mitt synfält, for now.

Har utvecklat ett förakt för BF3/4, så jag är nog en av de som hoppas att spelet går en helt annan väg.

Stridspartner istället för en squad ska bli intressant, kan inte påstå att BF's squads lyckats uppmuntra till något teamplay inom squads så lika bra att testa något annat.

Medlem

Hur funkar det om man är ett gäng polare på typ 4-5 st då, och alla vill lira tillsammans och på samma server?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Hur funkar det om man är ett gäng polare på typ 4-5 st då, och alla vill lira tillsammans och på samma server?

Förhoppningsvis är det så att man kan skapa ett party av spelare som man kan gå med i samma server och sedan att man då blir uppdelad två och två efter att man är inne.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Hur funkar det om man är ett gäng polare på typ 4-5 st då, och alla vill lira tillsammans och på samma server?

Ja du, man joinar samma server och håller ihop? Ungefär som när man lirade BF1942 eller BFV, inte var det några problem

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Hur funkar det om man är ett gäng polare på typ 4-5 st då, och alla vill lira tillsammans och på samma server?

På samma sätt som det funkade i Battlefront 2?

Medlem

saknar BF2 hur det funkade

Medlem

Det var ju precis sådär det funkade i klonkrigen också, inga squads utan alla sprang runt 2 och 2. Hade föredragit Squads faktiskt

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Milky_81:

Älskar BF-spelen och hoppas verkligen att detta blir bra. Nytänk är alltid kul, men kommer det fungera? Känns som att man kommer sakna att kunna vara flera i samma squad, men å andra sidan beror det helt på hur spelet funkar med spawnpunkter och så vidare... ska bli mycket intressant att se det här spelet in action

Nytänk? Snarare back to basics.

Är det ens möjligt att DICE vet vad basics är för något längre? Deras senare spel hade inget vidare bra basics.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

hmm mindre antal spelare, inte så bra imo.

men men vi får la se


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar