Spelar någon Quake2?

Inaktiv
Spelar någon Quake2?

Hej allihopa var ett bra tag sen! Blev nästan sugen på att installera och lira lite q2 igen måste varit 3år sen sist, såg att berla hade skrivit ett inlägg för ca 2år sen och redan då var det dött så finns det några skandinaver som fortfarande spelar? Ni kommer säkert ihåg mig som ShabazZ, RaekWon, shr... Vilka tider det var

Medlem

finns en del som lirar fortfarande, du kan lite aktiva ligor på www.q2scene.net
annars kan vi alltid gibbas vid på coolnet dm, fusters #1 eller playground.ru ffa


signatur

u mad bro?

Medlem

hööhö, ryssar. Dessa idioter till Quake2-spelare. Fuskas det lika mycket som det gjordes på quake.ru? Eller vad ffa-servern hette.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av Wimp:

hööhö, ryssar. Dessa idioter till Quake2-spelare. Fuskas det lika mycket som det gjordes på quake.ru? Eller vad ffa-servern hette.

prova att gibba där, som alla andra seriösa servrar i dagsläget så körs de r1q2 + anticheat så de går inte att fuska vad jag vet, har inte mött en bot på länge ,förutom gren :U((


signatur

u mad bro?

Medlem

quake.ru kommer man ju ihåg... det var tider det!

Medlem
Skrivet av Krockobil:

quake.ru kommer man ju ihåg... det var tider det!

JAPP8)


signatur

You can't win the game...

Inaktiv
Skrivet av DD_Raven:
Skrivet av Wimp:

hööhö, ryssar. Dessa idioter till Quake2-spelare. Fuskas det lika mycket som det gjordes på quake.ru? Eller vad ffa-servern hette.

prova att gibba där, som alla andra seriösa servrar i dagsläget så körs de r1q2 + anticheat så de går inte att fuska vad jag vet, har inte mött en bot på länge ,förutom gren :U((

snacka skit, du är bara avis.

Medlem

jag lirar då quake 2 imellanåt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar