Nya Diablo III-zonen är en frusen barbarian-ruin

Robot
Medlem
Nya Diablo III-zonen är en frusen barbarian-ruin

Fast jag diggar d3 och kommer spela patchen måste jag säga att trailers som den här inte direkt får mig att taggs till..

Medlem

Fast jag diggar d3 och kommer spela patchen måste jag säga att trailers som den här inte direkt får mig att taggs till..

Förlåt, jag var bara tvungen. Håller med förstås!

Medlem

Hrms. Zonen.. Sure, det var väl sköj. Kuben dock, den är fanimig awesome som fan!

Medlem

Schysst, fast jag skulle hellre ha en helskinnad expansion. Tycker spelet verkligen behöver lite nytt blod i sig.

Medlem

Kan knappt bärga mig tills kuben går live. Här skall testas builds!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Claim the, ehrm...Tesserac?

Medlem

Ser ut att kunna bli roligt, antar att det släpps i samband med en ny season?

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Ser ut att kunna bli roligt, antar att det släpps i samband med en ny season?

Jo, precis. Nr 4.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Path of Exile

Medlem
Skrivet av ppSLY:

Path of Exile

Du kan gå i exil!

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Schysst, fast jag skulle hellre ha en helskinnad expansion. Tycker spelet verkligen behöver lite nytt blod i sig.

Det kommer så småningom, finns ju rykten om att Blizzard ska visa upp nästa expansion på BlizzCon 2015, får väl se om det stämmer när det går av stapeln i November.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av ppSLY:

Path of Exile

... Är också skräp, jag håller med.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hur många spelar online dessa dagar?

Medlem
Skrivet av Ender:

Claim the, ehrm...Tesserac?

Knappast en Diablo fan, om du aldrig hört talas om en Horadric Cube.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Hur många spelar online dessa dagar?

Vet inte, alltid typ 500-600 pers online på public servern, så väntetiden är typ obefintlig om man nu "gillar slösa tid" på att spela online med random folk som är semi afk som knappt vet vad dem gör.

Eller så joinar man en clan eller lirar med folk som vet vad dom gör och får full valuta för speltid man investerar.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ender:

Claim the, ehrm...Tesserac?

Knappast en Diablo fan, om du aldrig hört talas om en Horadric Cube.

Min inre fanboy blev just sårad

Medlem

Beta testat 2.3 ett bra tag nu. Extremt mycket roligare nu.
Extremt mycket nytt. Ta tillbaka Horadric Cube eller som de nu heter Kanai's Cube gjorde bara de mycket roligare och mer att göra.
Just nu är de 2000% mer möjlighet att hitta legendary mer xp osv. Kanske lite tråkigt att de droppar så ofta. Men är roligt att testa sig fram. Precis som en beta ska vara. Enda som är dåligt är att de kan ta ett tag innan man kommer in på något spel. Men helt klart till er alla som inte har kört diablo 3 på ett tag. Värt att testa nu igen när den extremt stora färdiga 2.3 kommer.

Medlem

Rolig rubrik, barbarian, låter som en korsning mellan en hednisk krigare och en apa. http://media.tumblr.com/tumblr_m2sfu0nVP51r6isau.jpg

Medlem

Barbarian, haha! På svenska heter det ju snarare bara barbar. En av deras ruiner hade varit en barbarruin.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ender:

Claim the, ehrm...Tesserac?

Knappast en Diablo fan, om du aldrig hört talas om en Horadric Cube.

Min inre fanboy blev just sårad

Horadric cube är faktiskt något du bör känna till om du kallar dig för diablo fan.

Hmm... varför nämns inte ens kuben i artikeln? Bra mycket större nyhet än zonen

Medlem

Horadric cube.

That is all.

Medlem

Vill dock först skaffa ny kylplatta till laptopen först. Min förra fick trasig sladd och den säljs inte längre. Så fort ny platta (klurar ännu på vilken jag bör skaffa) är kirrad så kan jag är jag redo

Medlem

Orka, Path of Exile gör nästan allt bättre än Diablo 3. Tvivlar på att jag någonsin skulle återvända till D3.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Ender:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ender:

Claim the, ehrm...Tesserac?

Knappast en Diablo fan, om du aldrig hört talas om en Horadric Cube.

Min inre fanboy blev just sårad

Horadric cube är faktiskt något du bör känna till om du kallar dig för diablo fan.
...

Varför tror du att darkthunder vet någonting om vad jag vet om the Horadric cube?

Medlem

Kanai's cube heter den väl?

Anyway, hoppas dom har gjort ett bättre jobb med den här zonen än med cesspools som laggar apa med 4690k och 970..

Medlem

Glöm inte att torment 7 - 10 tillkommer


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Ender:

Varför tror du att darkthunder vet någonting om vad jag vet om the Horadric cube?

Var väl fel av mig att anta att du inte kände till den, då du kallade den en "Tesserac". Som i övrigt heter Tesseract.

Och ja, i Diablo III heter det Kanai's Cube.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ender:

Varför tror du att darkthunder vet någonting om vad jag vet om the Horadric cube?

Var väl fel av mig att anta att du inte kände till den, då du kallade den en "Tesserac". Som i övrigt heter Tesseract.

Och ja, i Diablo III heter det Kanai's Cube.

Lugnt, no offence taken, men när fler tog dina ord för allvar blev jag tvungen att kommentera

Även om jag inte gjorde en direkt koppling till the Horadric cube så menade mest att det är mycket magiska kuber i omlopp nu...

AllSpark

Tesseract

Horadric Cube

...

Rubiks

Medlem

Pinheads Cube Hellraiser

12
Skriv svar