Så fiskar du gäddgös i Final Fantasy XV

Robot
Så fiskar du gäddgös i Final Fantasy XV
Medlem
Så fiskar du gäddgös i Final Fantasy XV

Gäddgös, låter som en väldigt märklig fisk. Undra om den finns i östersjön!

Medlem

De ljög sannerligen inte när de sa att de skulle få maten att se ut som den riktiga varan. Blev hungrig.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hade varit underbart om detta kom till PC men tills dess, ha det så roligt med spelet PS4 och Xbox One användare ^^

Skribent
Skrivet av Lognoreng:

Gäddgös, låter som en väldigt märklig fisk. Undra om den finns i östersjön!

Finns i göteborgs norra skärgård, fiskas bäst med en mickey finn-fluga.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Drifta på Chocobos, jag är ok med detta.

Medlem

Detta spelet verkar så sjukt udda men blir nog att testa det ändå, bara dem inte tvingar på en engelsk dubbad, då blir det pass. Röstskådespeleriet på FF X var ett skämt, gjorde att jag slutade spela.

Medlem
Skrivet av humziz:

Detta spelet verkar så sjukt udda men blir nog att testa det ändå, bara dem inte tvingar på en engelsk dubbad, då blir det pass. Röstskådespeleriet på FF X var ett skämt, gjorde att jag slutade spela.

Ja det har ju hänt en hel del utveckling av röstskådespeleri-scenen inom spelbranschen på 14 år.

Medlem
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av humziz:

Detta spelet verkar så sjukt udda men blir nog att testa det ändå, bara dem inte tvingar på en engelsk dubbad, då blir det pass. Röstskådespeleriet på FF X var ett skämt, gjorde att jag slutade spela.

Ja det har ju hänt en hel del utveckling av röstskådespeleri-scenen inom spelbranschen på 14 år.

Jo det är sant, dock var det exakt samma sak med FF XIII om inte ännu värre

Gen
Medlem

Detta spel känns verkligen udda men kul med ett steg i annan riktning. Riktigt snygga texturer på fisken när den låg på tallriken, nästan så att man kunde känna lukten av den.

1
Skriv svar