Triss i Link! Här är trailer för The Legend of Zelda: Triforce Heroes

Robot
Triss i Link! Här är trailer för The Legend of Zelda: Triforce Heroes
Medlem
Triss i Link! Här är trailer för The Legend of Zelda: Triforce Heroes

Kunde de inte fixat musik och ljud som påminde iallafall lite om Zelda? Lät ju som ett jäkla flipperspel.
Annars är det säkert kul för fans och andra som sitter med 3DS

Medlem

Sicket trams!

Medlem

Barnsligt förtjust i Zelda-serien och ska bli riktigt kul att prova!

Medlem

Är ju ett otroligt Zelda fan men jag ska vara ärlig. När jag så det här på E3 så var det förmodligen första gången i mitt liv som jag blev helt "Meh".

Har ju förbokat det och allt och jag slår vad om att det kommer bli kul med mina polers... fast ser mer fram emot the real deal till WiiU och det var nog därför jag inte blev så glad när det här visas men inte Zelda-WiiU.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Såååå... ett Four Swords Adventures till 3DS i 3D och för 3 spelare istället för upp till 4. Tja.. varför inte... kanske man ska ta och införskaffa en 3DS så man kan lira det tidigare, om man bara kan få ett par polare att skaffa detta så

Medlem
Skrivet av Ender:

Kunde de inte fixat musik och ljud som påminde iallafall lite om Zelda? Lät ju som ett jäkla flipperspel.
Annars är det säkert kul för fans och andra som sitter med 3DS

Precis, det är sånt ljud man blir alldeles rasande av om man själv inte sitter och spelar spelet. Det kan faktiskt jämföras med ren tortyr när man "tvingas" lyssna på blippande spelljud likt detta Zelda. Hade någon galning spelat det här spelet under en längre tåg/flyg/bussresa, med ljudet på och utan hörlurar, hade den personens stackars konsol inte överlevt speciellt länge.

1
Skriv svar