Robot
Deathspank

Släpp lös Ron Gilbert på ett spelprojekt och du kan aldrig vara riktigt säker på vad det blir för resultat, framför allt inte när något har det fantasieggande namnet Deathspank.

#deathspank


Medlem
Deathspank

Schysst recension. Kom till dator snart <3


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Vilka nostalgikänslor jag fick när jag såg vem som recenserat spelet
Väckte många fina minnen från High Score-tiden till liv. Kul att se att du fortfarande är med i gamet Ove

KoP
Medlem

Tumme upp för Deathspank, tumme upp för Ove. Brukade inte Ove ha långt hår föressten?

Medlem

Jag tror det, vill minnas att han hade till axlarna. Undrar om han fortfarande spelar mkt biljard?

Medlem

Är spelet stort? dvs. finns det många levels? köpte Söldner X 2 och det var ju slut på 1h

Medlem

Underbart spel! lätt värt 120pix som det kosta på PS3an.

Humorn är underbar, längesen jag skratta så mycket åt ett spel.


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Hottan:

Vilka nostalgikänslor jag fick när jag såg vem som recenserat spelet
Väckte många fina minnen från High Score-tiden till liv. Kul att se att du fortfarande är med i gamet Ove

+1


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Demot var trevligt!

Medlem
Skrivet av Bolthorn:

Är spelet stort? dvs. finns det många levels? köpte Söldner X 2 och det var ju slut på 1h

Har hört att spelet kan nå ända upp till 10h, men vad vet ja

Medlem

Spelet var sjukt kul, men finns havet i spelet eller var det något som togs bort, har inte hittat det i alla fall...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

1 plus till ett säkert bra spel, och Ove is Kaufeldt all over again!
Du kommer aldrig och dö i min värld Fortsätt å recensera spel!

Medlem

Fantastiskt roligt spel! Gillar man Monkey Island-humorn så är detta spel mitt i prick! Striderna kan bli lite segdragna men tack vare alla mer eller mindre sjuka små sidoquests (med tillhörande dialog ) så klarar man sig riktigt bra!

/ LordDaimos

Medlem

Man vill bara ha mer hela tiden! Lätt värt pengarna på PSN

Medlem

"... men spelet avnjuts bäst i lagom långa doser under flera spelsessioner. Dels minskar det risken att det känns enformigt, och dels får det spelet att räcka längre."

Så om man inte spelar så ofta och länge så räcker spelet längre och man ledsnar inte lika fort. Bra tips. (?)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Faktiskt ett genomtänkt tips. Istället för att plöja genom hela spelet i ett svep och tycka fighterna känns enformiga sista halvan, då är det bättre att köpa ett tag, vänta någon dag, spela igen... Spelet räcker som sagt längre och det blir inte enformigt.
Ungefär som att det går att titta på alla säsongerna av Mr Bean i ett sträck, men man tröttnar efter fem halvtimmar så resten blir bara en plåga. Men någon halvtimma då och då, det blir kul länge.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Jag tog och spelade demot igår, väldigt roande måste jag säga för att vara ett "rollspel".

Dock så hade jag lite problem med ljudet i spelet, vilket märktes av tydligt under dialoger där ljudet krackelerade (spraka / knastra igenom talet typ).
Är detta något ni andra också märkt av och då även i fullversionen?
Detta är kanske inget man avväger för att inte köpa spelet, men jag tyckte det var irriterande iaf.

Medlem
Skrivet av Bolthorn:

Är spelet stort? dvs. finns det många levels? köpte Söldner X 2 och det var ju slut på 1h

Beror nog på hur man spelar... jag plockade alla trophies och klarade spelet till 100% på dryga 6h.

Medlem

Spelet är grymt bra! Humorn är härlig ( testa demot bara så får du se ) och det är långt också, jag klarade ut det på ca 15-18h, och stressade inte igenom spelet, jag körde extrauppdragen som man kunde göra får att få grejer och sånt och jag har fortfarande ett antal kvar att göra även när jag klarade ut spelet, jag tycker det var värt det på x-boxet iaf ^^

Medlem

What the??? Har PCG och fz samma recensenter???

Medlem

Filmtips: Titta bara i femminutersintervaller varannan dag så räcker filmen längre.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar