Massvis med höga betyg till Fallout 4

Robot
Massvis med höga betyg till Fallout 4
Medlem
Massvis med höga betyg till Fallout 4

Ser fram emot imorgon kväll


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Skit i betyget! Här ska det spelas!

Medlem

Wow! Ska bli väldigt intressant men enligt de här betygen ska spelet alltså nå ungefär samma klass som Witcher 3. Har väldigt svårt att tro det (missförstå mig inte älskar Fallout / Elder Scrolls) utifrån det jag hört / sett. Men blir mycket gärna motbevisad

Medlem
Skrivet av Pettor:

Wow! Ska bli väldigt intressant men enligt de här betygen ska spelet alltså nå ungefär samma klass som Witcher 3. Har väldigt svårt att tro det (missförstå mig inte älskar Fallout / Elder Scrolls) utifrån det jag hört / sett. Men blir mycket gärna motbevisad

har nu inte spelat Witcher 3 men förstår vad du menar.
Kan visa en liten jämförelse med Witcher 2 och Skyrim.
jag tycker peronligen Witcher 2 slår Skyrim i alla avseenden som spel. Dock har jag nog bara en playtime på 50 timmar på Witcher 2 och nästan 400 på Skyrim. Vet inte vad det är men Bethesda har något speciellt i många av deras spel som många andra inte har.


signatur
Medlem

Kul ni länkar till "Thank good for e"

Medlem
Skrivet av john92:
Skrivet av Pettor:

Wow! Ska bli väldigt intressant men enligt de här betygen ska spelet alltså nå ungefär samma klass som Witcher 3. Har väldigt svårt att tro det (missförstå mig inte älskar Fallout / Elder Scrolls) utifrån det jag hört / sett. Men blir mycket gärna motbevisad

har nu inte spelat Witcher 3 men förstår vad du menar.
Kan visa en liten jämförelse med Witcher 2 och Skyrim.
jag tycker peronligen Witcher 2 slår Skyrim i alla avseenden som spel. Dock har jag nog bara en playtime på 50 timmar på Witcher 2 och nästan 400 på Skyrim. Vet inte vad det är men Bethesda har något speciellt i många av deras spel som många andra inte har.

Jag tror att det är för att de är väldigt bra på att skapa spelvärldar. Det är kul att utforska i ett Bethesda-spel.

Det är i alla fall vad jag kommit fram till.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Passa er för att leta runt för mycket på internet angående vilken tid det släpps, folk spoilar till höger och vänster, hela slutet och cliff hängers, så nu kan man lika gärna skita i att spela...


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem

Haha. Fast det folk var förbryllade över var ju att hela spelets grundpelare (utöver story) fick negativ kritik haglat över sig. Visst, efter sida 1 kände jag "mmm, ett fallout i äkta Bethesda anda, buggigt så in i norden, men en helt underbar upplevelse. Men ju mer jag läste desto sämre verkade allt vara (utom spelmotorn som bara var snäppet bättre, alltså äkta Bethesda anda med trasig spelmotor ) så mycket sämre än 3an och NV. Om så var fallet att allt är sämre utom story, så har jag väldigt svårt att tro att storyn skulle kunna väga upp allt det negativa till en 4. Men men, mina tankar bara

Medlem

jag går aldrig efter betyg vilket jag är stolt över, skulle jag gå efter dom så skulle jag dissat flera spel som faktiskt varit roligare än vad recensioner beskrivit dom som, går efter efter dömande

Skrivet av john92:

Vet inte vad det är men Bethesda har något speciellt i många av deras spel som många andra inte har.

En enormt aktiv mod-community...

Medlem
Skrivet av Lippen:

Passa er för att leta runt för mycket på internet angående vilken tid det släpps, folk spoilar till höger och vänster, hela slutet och cliff hängers, så nu kan man lika gärna skita i att spela...

lol, så du whinar över spoilers? Spelet släpps antingen tolv eller två inatt av vad jag hört, och det räcker gott och väl för mig. Att för övrigt anse att man lika gärna kan skita i att spela av att läsa lite är komiskt, hur vet du att dom sakerna stämmer?

Jag skulle kunna göra ett forum och "spoila" för alla som inte spelat och säga att man har sex med en fågel, och fågeln bär på en hemlighet som handlar om huvudkaraktären, men du kan bara få veta på hemlisen om du går in i den djupaste skogen till en stor grotta där och du måste skära huvudet av en super mutant vid namn Gnargush Von Exkrement och återvända till fågeln med huvudet, där du kommer få veta att allt gubben upplever är egentligen bara en stor svamp hallucination och han sitter egentligen i en sackosäck och drömmer.

Vad jag menar är att det behöver inte vara spoilers, folk gillar att jävlas.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Haha. Fast det folk var förbryllade över var ju att hela spelets grundpelare (utöver story) fick negativ kritik haglat över sig. Visst, efter sida 1 kände jag "mmm, ett fallout i äkta Bethesda anda, buggigt så in i norden, men en helt underbar upplevelse. Men ju mer jag läste desto sämre verkade allt vara (utom spelmotorn som bara var snäppet bättre, alltså äkta Bethesda anda med trasig spelmotor ) så mycket sämre än 3an och NV. Om så var fallet att allt är sämre utom story, så har jag väldigt svårt att tro att storyn skulle kunna väga upp allt det negativa till en 4. Men men, mina tankar bara

eller utgår man efter sig själv och inte går efter en recension där det gnälls totalt i början

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Smoo87:

Haha. Fast det folk var förbryllade över var ju att hela spelets grundpelare (utöver story) fick negativ kritik haglat över sig. Visst, efter sida 1 kände jag "mmm, ett fallout i äkta Bethesda anda, buggigt så in i norden, men en helt underbar upplevelse. Men ju mer jag läste desto sämre verkade allt vara (utom spelmotorn som bara var snäppet bättre, alltså äkta Bethesda anda med trasig spelmotor ) så mycket sämre än 3an och NV. Om så var fallet att allt är sämre utom story, så har jag väldigt svårt att tro att storyn skulle kunna väga upp allt det negativa till en 4. Men men, mina tankar bara

eller utgår man efter sig själv och inte går efter en recension där det gnälls totalt i början

Nej har väl inte sagt att man ska gå efter en recension,får man en dålig uppfattning av ett spel från en recension så bör du fortfarande kolla någon mer för att bilda sig en egen uppfattning. Samma gäller självklart om inte mer för en recension som enbart är positiv. Eller så chansar man och köper ändå. Vad jag menar är att recensionen fick det absolut inte att låta som ett 4/5 spel. Thats it. Inget mer, inget mindre. Påstår inte heller att recensionen var dålig eller att det fått fel betyg, men det kändes som ett väldigt konstigt betyg, men visserligen kan det bli så om man är objektiv på vissa spel man älskar. Jag tror nog att jag kommer älska det. Låter ju väldigt mycket som fallout 3 och nv ^^

Medlem

Nu efter att ha spelat Fallout 4 så förstår jag betygen. Jag håller inte med om FZas punkt angående stridsystemet - jag älskar det. Att spela på survival och bli rädd för allt som rör sig är underbart. Det känns hittills inte som svårighetsgraderna i Skyrim som bara var fullpackat att bullshit - men istället behöver jag tänka taktiskt. Ta skydd, lägga upp fällor och luta mig ut från hörn(på samma vis som man gör i Battlefield 3 och 4).

Så förbannat underbart - och jävlar vad snyggt det är. Jag är imponerad!

1
Skriv svar