Robot
Xcom 2

Ombytta roller är goda nyheter för Xcom, men dåliga nyheter för mänskligheten.

#xcom-2, #xcom-enemy-unknown, #firaxis


Medlem
Xcom 2

Dom börjar lära sig. Vi vill ha ett perfekt X-Com såklart

Medlem

Ser jäkligt nice ut

Medlem

Shit vilka gunsounds! OMG fett!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

'Slumpmässigt genererad' är det enda jag behövde för att säkra köpet.

Medlem

XCOM 2 verkar mycket lovande av det jag sett hittills.

Medlem

Något slags turbaserat spel?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Blev positivt överraskad av Xcom, köpte det på en Steam-rea, installerade det förra sommaren och gillade det helt klart.

Och det kommer från en som inte spelat många turordningsbaserade spel.. Civ V är väl undantaget.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

För er som inte orkar vänta tills xcom släpps. Så kan jag rekommendera Mordheim: City of the Damned samt hard west.

Medlem

Detta ska helt klart införskaffas! Tror att det kommer att bli minst lika bra som ettan.

Inaktiv

Ser riktigt bra ut!

Undrar dock om de har ändrat "träffsannolikheten".
En erfaren soldat missade ibland fiender på nära hål där det skulle ha varit 100% träffbild...

Är overwatch lika viktigt? Jag spelade alltid med det på...och kan prickskyttar fortfarande inte använda vapnet nästa runda om de rör sig?

Medlem

HAHA satt och tänkte på när jag såg customization filmen.

"Hmm sitter i kanske 5-10 min och fipplar och får till en sjukt najs snubbe, men nästa mission man kör så blir han sprängd av en granat efter någon runda och blir köttffärs"

Men gillar det man ser iallafall! Gillade Enemy Unknown så detta verkar vara en grymt uppföljare!

Gnällkuk

Ser riktigt lovande ut!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har varit taggat sedan det avslöjades, skönt att höra att man inte är hajpad för inget

Skribent

Längar efter detta så mycket att det gör ont. Har spelat igenom förra Xcom, samt originalet, så många gånger att jag kan spelen utantill vid det här laget. Ändå tröttnar jag inte. Började en ny omgång så sent som den här veckan.

Medlem
Skrivet av Ek0rreN:

HAHA satt och tänkte på när jag såg customization filmen.

"Hmm sitter i kanske 5-10 min och fipplar och får till en sjukt najs snubbe, men nästa mission man kör så blir han sprängd av en granat efter någon runda och blir köttffärs"

Men gillar det man ser iallafall! Gillade Enemy Unknown så detta verkar vara en grymt uppföljare!

Exakt vad jag tänkte också


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar