Tiger Woods PGA Tour 11

Robot
Tiger Woods PGA Tour 11

Tiger Woods själv har varit i fokus för helt andra saker än sin golf på sistone. Det hindrar inte EA Sports att ha honom som frontfigur för ännu ett spel i den numera klassiska golfserien.

#tiger-woods-pga-tour-11, #ea-sports, #tiger-woods-pga-tour-10


Medlem
Tiger Woods PGA Tour 11

Kan man bedra sin fru också? Som någon slags mini-game?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Såg snyggt ut. Väntar nog något år innan jag köper upp mig från PGA Tour 10.

Medlem

Aldrig lirat golgspel förut då jag inte är en fan av den sporten.
Men fick för mig att köpa spelet för jag ville lära mig och det är fan inget jag ångrar.
Kör just nu igenom challenges så jag lär mig ordenltligt innan touren.
Enormt roligt och bra än så länge,Ångrar att jag inte upptäckt dessa spel tidigare.

Köper det kanske när det ligger i rea-backen på Coop.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snyggt? För att vara en konsol från stenåldern med N64-grafik kanske. Testa en annan konsol så får ni se vad framtiden, det vill säga nutiden, kan erbjuda.

Medlem

jag har pga tour 1 och 3 och har inte fastnat för serien alls så de blir inget köp för mig


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Har aldrig varit så intresserad av golf spel, men när jag körde TW09 så fastna jag rätt bra. Jag hoppas på att TW11 samt med Move kontrollerna så kommer det ännu roligare

Medlem

faaaan va nice, älskade första

Medlem

Hmm,..Alltså är det jag som är blind eller vars finns minigolf och discgolf?!
Jag har xbox 360 versionen. Vars går jag i menyerna för att hitta dessa spelsätt?

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Aldrig lirat golgspel förut då jag inte är en fan av den sporten.
Men fick för mig att köpa spelet för jag ville lära mig och det är fan inget jag ångrar.
Kör just nu igenom challenges så jag lär mig ordenltligt innan touren.
Enormt roligt och bra än så länge,Ångrar att jag inte upptäckt dessa spel tidigare.

provar du på pay and playgolf i verkligheten så kanske du blir positivt överraskad av att golf faktiskt är en jävligt rolig sport, inte bara på tvspel utan även live.

Jag älskar TW-spelen och jag spelar även golf själv alldeles för ofta sedan 9 år tillbaka.

Medlem

Hade gärna sett mni-games med det woods gör på sin fritid.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar