Conan räddar dig från avrättning i Conan Exiles

Robot
Conan räddar dig från avrättning i Conan Exiles
Medlem
Conan räddar dig från avrättning i Conan Exiles

Crom!

Medlem

Tror detta kan bli bra ändå! Gillade Age of Conan och spelat det till o från sedan det släppts Hoppas bara att släppet av detta är bra mycket bättre än vart Age of Conan var... Så dom inte skjuter sig i foten igen

Medlem

Trodde inte Conan O'Brien skulle vara med men det är ju trevligt att bli räddad av honom... han har ju ingen själ själv så han kan ju försöka rädda min... eller jaha, den Conan... det är ju inge roligt.

Medlem
Skrivet av brandter:

Trodde inte Conan O'Brien skulle vara med men det är ju trevligt att bli räddad av honom... han har ju ingen själ själv så han kan ju försöka rädda min... eller jaha, den Conan... det är ju inge roligt.

Bad joke. Snark. Hälsningar morgontrött student.

Medlem

så fort man hör survival så... ZzzZzzzzZzz...

Medlem

Jag har alltid stört mig på O'Brien. Vet inte varför, om det är utseendet eller hans sätt. Likadant som Lettermans syntspelande sidekick. Hans klädsam tillsammans med hans små vinjetter

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Jag har alltid stört mig på O'Brien. Vet inte varför, om det är utseendet eller hans sätt. Likadant som Lettermans syntspelande sidekick. Hans klädval tillsammans med hans små vinjetter

Jäv-a mobil som skriver som den vill. Antingen har jag vaknat på fel sida av sängen eller så har jag väntat på ett tillfälle i så många år på att få ut dessa känslor och tankar. Om man ni ska säga nått om spelet i fråga. Conan är frän. Tack och hej

Medlem

Fan också, trodde det skulle vara ett MMORpG, inte ett nytt Dayz eller Rust..

Moderator | Testpilot

Tror faktiskt det kan bli bra. Inget större fel på Age of Conan annat än deras launch. Annars tyckt det spelet varit riktigt roligt att lira.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Age of Conan är ju fortfarande ett av de snyggare mmo som finns. Tyckte det var kul, men pga den dåliga launchen så var det för få spelare.

1
Skriv svar