Mirror's Edge: Catalyst försenas igen

Robot
Medlem
Mirror's Edge: Catalyst försenas igen

Enda jag vill ha är ett bra spel, vare sig det kommer i år eller något annat år.

I have faith in you Dice!

Medlem

Tja, det är väl bra att dom gör klart spelet innan det släpps för en gång skull.

Medlem

Detta både förstörde och förgyllde min dag. 1: För att jag såg fram emot att få spela det den 24 nästa månad och nu ska jag behöva vänta två veckor till... vad ska jag ta mig till? haha. 2: Bara bra att de ser till att spelet fungerar som det ska, helt rätt att vänta med release av den anledningen.

Medlem

Betan är iaf väldigt bra! Var lite skeptisk efter alla videos men fan vad smooth allt är ändå

Medlem

"förseningar" är en del av marknadsföringen nuförtiden.. Deras planerade release har alltid haft samma datum.. Folk tror dom har lagt ner mer tid på att göra ett bättre,buggfritt och mer väloptimerat spel... sen åker dom ändå på samma blåsning för 100:e gången.
Dice är knappast födda ur arslet, och inte vet hur man håller en deadline..eller hur lång tid det tar att göra ett spel.. Inte direkt deras första spel..

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Wat! Då är jag ju på festival. Nåja.. då vet jag vad som väntar på söndagen när jag kommer hem igen..

Spelar igenom orginalet för tillfället. Mycket underhållande efter alla år.

Medlem

undrar om man kan slåss mot kvinnliga motståndare?
Ubisoft är rätt duktiga på att mixa upp det i bla ac:syndicate och the division.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Gnällkuk
Skrivet av WarpGuN:

undrar om man kan slåss mot kvinnliga motståndare?
Ubisoft är rätt duktiga på att mixa upp det i bla ac:syndicate och the division.

Vad har Ubisoft med Mirrors Edge att göra?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av WarpGuN:

undrar om man kan slåss mot kvinnliga motståndare?
Ubisoft är rätt duktiga på att mixa upp det i bla ac:syndicate och the division.

Vad har Ubisoft med Mirrors Edge att göra?

vore la kul om fler utvecklare tog efter.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

En jag följer på youtube har redan lagt upp en "walkthrough" part 1 dock. Spoilers ahead!!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

En jag följer på youtube har redan lagt upp en "walkthrough" part 1 dock. Spoilers ahead!!

https://www.youtube.com/embed/214T767T_5s

Lyckligtvis känns detta bättre än det gjorde efter att man sett FZ film. För spelet kändes som en riktig besvikelse efter att man sett det.

Det var lite bättre här faktiskt, som sagt


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar