Islam is.......nothing
Butt!
Ganska konstigt att det är så. De kanske är rädda för galna Islamister vem vet?
I got a Goldenshower.
Det är för att Islam är bara fejkat, alla andra religioner är på riktigt

alltså.. j000tube-rants o annat crap .. ja vad ska man säga..
här får ni !
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
här får ni !
Det var bra fu##ing fart på honom^^
I got a Goldenshower.
Haha!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Censur är sweet: Spot the difference
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Google kan inte hållas ansvariga för det där. Det strider mot Folkrepubliken Kina's lag att tala om det där antar jag.
Google är ett av de bästa företagen någonsin. Jag förstår mig inte på de som absolut inte älskar det.
Edit: Nu så
Kan nog bero på att google söker främst på inhemska sidor vilket i Kina skulle bli med .cn. Där står det nog inte så mycket negativt om Kina.
On topic. Inte så konstigt att google censurerar islam då det brukar bli ganska mycket bråk så fort något sägs om islam överhuvud taget och vi vet ju alla hur enkelt det är att stämma folk i det underbara landet USA:down:
Google är ett av de bästa företagen någonsin. Jag förstår mig inte på de som absolut älskar det.
Oxymoron?
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
här får ni !
Det var bra fu##ing fart på honom^^
lol 3:25
Fast det låter som han vet bäst
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Google överväger att lämna Kina.
Google sa på tisdagen att man kommer att sluta samarbeta med den kinesiska regimen på grund av ett avancerat cyberangrepp riktat mot kinesiska människorättsaktivister. Redan på onsdagen hade Googles filter mjuknat och på vissa håll försvunnit, hävdar bloggare.
En mer uttömmande artikel finns här: http://www.nytimes.com/2010/01/14/world/asia/14beijing.html?h...
Google sa på tisdagen att man kommer att sluta samarbeta med den kinesiska regimen på grund av ett avancerat cyberangrepp riktat mot kinesiska människorättsaktivister. Redan på onsdagen hade Googles filter mjuknat och på vissa håll försvunnit, hävdar bloggare.
En mer uttömmande artikel finns här: [http://www.nytimes.com/2010/01/14/world/asia/14beijing.html]
Fast det är helt OK att NSA roffar åt sig infon.. nåja.. komiskt är det iaf.
Google är ett av de bästa företagen någonsin. Jag förstår mig inte på de som absolut älskar det.
Oxymoron?
Nej. It's a conspiracy

Harmless, du skriver innan du tänker igen...
On-topic så vet jag inte riktigt vad jag skall säga, och vad jag än tycker så är det inte islam-specifikt... Om det är så att google "censurerar" för att hålla fundaMENTALister lugna så är det avskyvärt. Religionens värsta fiende är eftertanke och information och då google finns främst för att vi tror att den skall leverera information är det viktigt att de inte censurerar och bra när det uppmärksammas att de... gör lite som de vill.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Oxymoron?
Nej. It's a conspiracy
http://www.linenoiz.com/pics/funny/its_a_conspiracy.jpg
vet du vad oxymoron betyder ens?
Jaha nu ser jag. 'Inte' hade försvunnit. Fixat nu!
Det var därför det lät så konstigt när du sa oxymoron. He-he, jag trodde du skulle syftade på någon i stil med självmotsägelse fullt med tanke på att.. okej, jag hade inte den blekaste faktiskt. Jag läste det som någontingmoron varpå jag trodde att du skulle dra upp en konspirations teori om Google igen. Awkward!
En mer uttömmande artikel finns här: [http://www.nytimes.com/2010/01/14/world/asia/14beijing.html]
Fast det är helt OK att NSA roffar åt sig infon.. nåja.. komiskt är det iaf.
Fast nu hackar inte NSA mail-konton i jakt på oliktänkande... För det var ju det google hade sett rött för i Kina.
Fast nu hackar inte NSA mail-konton i jakt på oliktänkande... För det var ju det google hade sett rött för i Kina.
Nej förvisso, NSA behöver inte hacka konton.. Google har samarbetsavtal med NSA.
För övrigt så kan Google inte göra mycket åt Kina. Kina äger snart Google.
Amerikanska Google meddelade i tisdags att de inte längre kommer att filtrera sökresultaten i Kina och hotar att lämna landet.
/.../
Men trots Googles ställningstagande visar Kina inga tecken på att mjukna, utan uppmanar företag att samarbeta för att den statliga kontrollen av internet ska kunna fortsätta, skriver TT.
/.../
"Ta er inte på så stort allvar. Kina kan fungera utan er, Google", löd en kommentar på nätportalen Sina.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/google-havde-censur-med-hans...
Nej förvisso, NSA behöver inte hacka konton.. Google har samarbetsavtal med NSA.
För övrigt så kan Google inte göra mycket åt Kina. Kina äger snart Google.
Jag tror dock knappast NSA kan läsa vems konto som helst utan vidare endast pga av åsikter. Mycket möjligt att folk som misstänks för terrorism m.m kan få sina mail läste av NSA pga av patriot act möjligtvis.(jag är inte så insatt). Men det är ju inte direkt så att NSA läser vems mail dom vill utan vidare pga av folks åsikter, som i Kina. Internet är heller inte censuerat i USA pga av NSA heller så jag vet inte riktigt vart du vill komma.