Om krigare och traits i Guild Wars 2

Robot
Medlem
Om krigare och traits i Guild Wars 2

Längtar som bara den till detta!!

Inaktiv

Det låter för bara bra! Längtar som fasiken!!!!

Medlem

väntar så, kanske men bara kanske så kmr deta faktsit bli ett ''BRA'' Mmorpg spel


signatur

Rwa?

Medlem

NO MONTHLY FEES!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

väntar så, kanske men bara kanske så kmr deta faktsit bli ett ''BRA'' Mmorpg spel

*host* warhammer online *host*


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

warhammer online suger purjo.. detta längtar jag som fan efter.. min preorder är 4 år gammal nu


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

För mkt bling bling för min smak, ett annat fail från öst.

Medlem
Skrivet av shaitan:

warhammer online suger purjo.. detta längtar jag som fan efter.. min preorder är 4 år gammal nu

Nej, ett bättre MMO får man leta länge efter...

Säg gärna vad som är dåligt istället för att komma med dumma kommentarer


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hannu, det är iförsig från väst. ArenaNet grundades av ett par avhoppare från Blizzard, och håller till i Seattle.

Överväger nästan att sälja mina metaltownbiljetter, för att kunna åka ner till Gamescom och lägga vantarna på detta... Min själ däremot, den skulle jag ge bort för en chans att få spela GW2...

Medlem

Givet köp!

Stämmer "no monthly fees"? Engångsavgift för oändlig speltid?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Givet köp!

Stämmer "no monthly fees"? Engångsavgift för oändlig speltid?

Jajemen, 100%! Köp spelet och sedan behöver du aldrig betala ett öre för det igen 8)

Medlem
Skrivet av Bethlen:

Hannu, det är iförsig från väst. ArenaNet grundades av ett par avhoppare från Blizzard, och håller till i Seattle.

Överväger nästan att sälja mina metaltownbiljetter, för att kunna åka ner till Gamescom och lägga vantarna på detta... Min själ däremot, den skulle jag ge bort för en chans att få spela GW2...

ArenaNet ägs förvisso av NCSoft just nu värt att nämna. Nu är de inte enbart deras publisher. Men vist development teamet är inte asiater utan de är nästan de samma några som har hoppat av förvisso.

Medlem

Skulle bli förvånad om det släpps i år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det där inlägget fick mej, mot alla odds, att längta efter att spela warrior:D

Medlem

Hur är det med interupts i GuildWars? som DAOC eller som WoW/Warhammer???

1
Skriv svar