Robot
Fifa Street 3

Kicka den som Zlatan? Jonglera som Ronaldinho? Tackla som... eh... Gattuso? Nej, det sistnämnda kan du glömma. Men två av tre är inte dåligt. Fifa Street 3 tar ut essensen av fotboll och gör det till en lek snarare än en seriös sport.


Medlem
Fifa Street 3 provdribblat

Tycker det såg sjukt dåligt ut för att vara PS3 (grafiken dvs), men man borde väl prova innan man säger nått sånt

Medlem

Verkade lite småskoj när jag såg det på MediaMarkt häromdagen men jag testade det aldrig, har inte testat något tidigare street spel så jag vet inte riktigt vad som skulle klassas som bra i denna serien.

Och nä, var kanske inge vidare imponerad av grafiken nä, men det är väl inte så viktigt när spelet handlar om spelglädje antar jag.

Medlem

demot var booring

Medlem

Är det någon som jämfört Fifa Street 3 på PS3 och Xbox 360, och ser några skillnader? Jag gör det inte, ifrån screenshot sedda.

Jag gillar spelet, men valde att inte införskaffa mig det. Stod och höll i DMC4 och Fifa Street 3 på Elgiganten, men placerade tillbaks det sistnämnda i hyllan efter ett par sekunders betäketid. Jag spelade demot på PS3 och tyckte att det var ett helt OK "partyspel eller sällskapsspel" (för att citera recencenten), men inte mycket mer än så.

När spelet sjunkit i pris, alt. går att få begagnat, då kanske jag införskaffar mig det. Har fullt upp med andra roliga spel - och pengarna lägger jag hellre på något djupare SP-lir.

Medlem

Prövade demot och undrade om man satt på en ps2:a för 5 år sedan. Var inte särskilt roligt eller nydanande någonstans.

Inaktiv

Tack för en god recension!

För intresserade finns det grymt sköna youtubes med bilder på ett gäng galna trixters. Väl värt att kolla in: http://uk.youtube.com/watch?v=n3eEpqLi-DU

Språkpolisen rättar: " och sömntimmarna desto få" borde vara "destu färre".

"Att det blir enformigt att spela Fifa Street 3 när man är allena" går inte riktigt ihop. Allena är förvisso starkt besläktat med ensam, men kan inte ersätta det i detta sammanhang. 'När man är ensam' skulle funka, eller möjligtvis 'att spela Fifa Street 3 allena', även om betydelsen då ändras från originalet, då allena i så fall syftar på att man inte spelar något annat spel än just Fifa Street.

Spelet verkar annars grymt. Jag älskar den grafiska stilen, och då jag inte begriper 'riktig' fotboll, är detta helt i min smak!

Medlem

blev rädd av dom smala gubbarna me jätte fötter

Medlem

Gillar inte alls spelarnas utseende och deras fotstorlekar. Ser riktigt sunkigt ut både på trailern och screenshotsen. Hoppas det är bättre än det ser ut..

Medlem

Spelade med min kusin igår, alltid kul om man är intresserad utav fotboll.

Men alltså, Crouch, spelaren då, fyfan vad dem har gjort honom överdrivet spinkig i spelet. Han är verkligen inte så smal i verkligheten xD

Inaktiv

hatar gubbarnas utseende >:( fifa street 2 hade iallafall mycket bättre utseende på gubbarna, överdrivet barnslit spel, om man tänker på gubbarna


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Kommer spelet till PC?

1
Skriv svar