Massiv The Chronicles of Spellborn-film

Robot
Medlem
Massiv The Chronicles of Spellborn-film

Blir nog schysst och får tillbaka sina kronor och håller igång men blir knappast någon jättesuccé


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

såg verkligen inte roligt ut. men det gör knappast några mmos längre.

Medlem

lika stela och tråkiga strider som alla de andra mmon......skräp....hoppas på AoCs stridssystem

Medlem

Animationer och sådant såg lite halvtaskigt ut och spell effekterna var gräsliga annars verkar det ganska intressant.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tyckte inte alls att det såg tråkigt ut, påminnde mig lite om Ultima Online(när det var bra) på nått sätt, iaf skillmässigt på PVP:n.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv

Kanske kan testa det om de släpper en fri trial.

Det som jag gillar är att gear inte är attributbelagt, utan att man är fri att använda de kläder man vill. Visserligen blir det svårare att bedöma nåns power, men det kanske kan fixas med nån aura eller liknande.

Inaktiv
Medlem

Tja, fighterna såg väl små-intressanta ut. Men allvarligt - kan dom sluta suga på tummen och komma på nåt nytt med interfacet? Det ser ju exakt likadant ut i varenda jävla spel som kommer ut. Är det så hemskt att inte se ut exakt som World of Warcraft?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gortie:

Tja, fighterna såg väl små-intressanta ut. Men allvarligt - kan dom sluta suga på tummen och komma på nåt nytt med interfacet? Det ser ju exakt likadant ut i varenda jävla spel som kommer ut. Är det så hemskt att inte se ut exakt som World of Warcraft?

Var finner du likheten? Förutom kartan i högra hörnet?


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Pac Man, nån ?

Inaktiv

Påminde lite om fable

Medlem

hmm.. får se.. dock "Ett onlineroppspel som försöker skilja sig från andra. Är byggt på Unreal Engine." - ser ut mer som ett samling av olika MMORPGS i relativt ok version...sämre än WoW =/

1
Skriv svar