Medlem
Voddler

Jag är en av dem som inte får igång Voddler rätt. Programmet startar utan problem. Jag väljer en film också får jag börja se reklam. Sen kommer en ruta med Voddler-loggan också åker jag ut i huvudmenyn igen. Beror det på brandvägg? Måste jag öppna portar i min Router?
Alla tips är välkomna!

Medlem

Vettefan riktigt, strulade som fan för mig också. Satt typ 30 min och väntade på reklam och sen typ kracha hela skiten, flippa totalt.


signatur

B lup

Medlem

Ok, så du hittade ingen lösning?

Medlem

Är det lättar att få tag på invites nu?

Sorry for OT inlägg ^^


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Har haft exakt samma problem. Programmet funkar bara till & från verkar det som.

Medlem

Mitt funkar inte alls, funkar inte till å från! Trött på det, för det är ju en så underbar ide! Snälla, finns det INGEN som vet vad som måste göras?

Medlem

Har du kollat i tjänster att Voddlertjänsten är startad?

Annars så högerklicka den här datorn->Hantera->Tjänster, kolla i listan där efter Voddler, högerklicka den och starta.

Inaktiv

för mig står det att xbmc media center har slutat fungera när jag startar det, funkade på min laptop med vista men jag får det inte o funka med min stationära xp.

Medlem

Tyvärr inget vidare att ha det där.

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Tyvärr inget vidare att ha det där.

Underbar klient. Funkat felfritt för mig sen jag skaffade det. Ökat biblioteket med massor bra filmer. Varför är det inget att ha om jag får fråga? Gillar du inte saker som är gratis eller vad?

Medlem

Var min fråga så ointressant?


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar