Snällt DRM i Brotherhood till PC

Robot
Snällt DRM i Brotherhood till PC

Slopat internetkrav, DLC ingår, samlarutgåva, ny film och bilder... Allt hos oss!

#assassins-creed-brotherhood, #ubisoft


Medlem
Snällt DRM i Brotherhood till PC

Så ska det se ut!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Hurra! Gissade nog att DLC igen skulle komma färdigt med i paketet. Fint att DRM också blivit vänligare.

Medlem

Ooh,, det här är ju nästan snuskigt,,, ♥


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Japp, då kan man spela den hemladdade versionen tidigt kanske


signatur

The King is Back

Medlem

Fan va jag älskar FZs reklam!
Visst finns där en ruta på "overlay"-reklamen där det står 'Close', försvinner reklamen? Nej. Eller jo, efter 10s eller hur länge skiten ligger i vägen. Bara jäkla irriterande.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Fan va jag älskar FZs reklam!
Visst finns där en ruta på "overlay"-reklamen där det står 'Close', försvinner reklamen? Nej. Eller jo, efter 10s eller hur länge skiten ligger i vägen. Bara jäkla irriterande.

Utan reklam så skulle inte FZ fungera och finnas och det vet du också. Så sluta whina.

Medlem

Tack Ubisoft.

Jag kan inte påstå att ständigt uppkopplingskrav hade påverkat mig personligen, men det är skönt att se att även stora företag kan ta till sig kritik.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Håkan:

Fan va jag älskar FZs reklam!
Visst finns där en ruta på "overlay"-reklamen där det står 'Close', försvinner reklamen? Nej. Eller jo, efter 10s eller hur länge skiten ligger i vägen. Bara jäkla irriterande.

Utan reklam så skulle inte FZ fungera och finnas och det vet du också. Så sluta whina.

Bra att de iaf fattar när de tagit steg i fel riktning.

OT: Utan läsare skulle inte FZ fungera och finnas, så whina när man gör reklam helt åt helvete för påträngade är helt på sin plats

Inaktiv

Måste jag vara online för att spela multiplayer! Ååååh.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Håkan:

Fan va jag älskar FZs reklam!
Visst finns där en ruta på "overlay"-reklamen där det står 'Close', försvinner reklamen? Nej. Eller jo, efter 10s eller hur länge skiten ligger i vägen. Bara jäkla irriterande.

Testa firefox+ABP


signatur

woop woop

Medlem

Tycker att det är bra och roligt att fz har reklam för det är tecken på att dom har sponsorer och att dom har bra ekonomi med andra ord och att de kommer finnas kvar och inte stänger ner. Känns tryggt som sagt

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Fan va jag älskar FZs reklam! Visst finns där en ruta på "overlay"-reklamen där det står 'Close', försvinner reklamen? Nej. Eller jo, efter 10s eller hur länge skiten ligger i vägen. Bara jäkla irriterande.

Vilken webbläsare kör du? Plugins kan ställa till det, t.ex. annonsblockerare. Fler som haft problem? Jag har testat med Chrome och Safari, funkar utmärkt. I övrigt uppskattar vi feedback på reklam som inte funkar bra, då kan vi utforma den bättre.


signatur
Medlem

Trevligt trevligt

Va! Online för att spela Multiplayer, det är skandal! Bojkotta dem!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av showerguy:

Utan reklam så skulle inte FZ fungera och finnas och det vet du också. Så sluta whina.

Dock är den här reklamen avsevärt mer irriterande än andra. Finns ingen anledning att tvinga dig se något du inte vill se, då får reklamen motsatt effekt. Till exempel om jag inte var direkt intresserad av Bulletstorm innan så lär jag snarare störa mig som tusan på det efter att ha tvingats kolla på reklam för spelet varje gång jag besöker fz.se. Detta får mig istället att skita i att besöka sidan och vips har de tappat en besökare.

Medlem
Skrivet av RaZorwire:

Tack Ubisoft.

Jag kan inte påstå att ständigt uppkopplingskrav hade påverkat mig personligen, men det är skönt att se att även stora företag kan ta till sig kritik.

Efter Starforce tycker man ju att de borde lärt sig men tydligen inte. Det är nog bara en tidsfråga innan de kommer med ett ytterligare "drakonisk DRM".

OT:
Ett steg i rätt riktning men det är ett steg kvar och det är att ta bort tvånget att aktivera spelet.
Jag förstår till fullo detta om man spelar online men inte om man kör SP.

För mig får de gärna ha vilka sabla drakoniska skydd som helst om jag samtidigt lagligt kan dra ner det när jag betalat för det.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Fler som haft problem? Jag har testat med Chrome och Safari, funkar utmärkt. I övrigt uppskattar vi feedback på reklam som inte funkar bra, då kan vi utforma den bättre.

Kör med Firefox v 3.6.1.3, vet inte om reklamen är tänkt att inte gå att klicka bort men jag kan iaf inte göra det utan får vänta tills den försvinner. Har funkat bra fram tills några dagar sedan men nu går det som sagt inte att klicka förbi reklamen.

Redaktör
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Tompa:

Fler som haft problem? Jag har testat med Chrome och Safari, funkar utmärkt. I övrigt uppskattar vi feedback på reklam som inte funkar bra, då kan vi utforma den bättre.

Kör med Firefox v 3.6.1.3, vet inte om reklamen är tänkt att inte gå att klicka bort men jag kan iaf inte göra det utan får vänta tills den försvinner. Har funkat bra fram tills några dagar sedan men nu går det som sagt inte att klicka förbi reklamen.

Den ska gå att klicka bort. Jag slänger upp det till kodkunnig ort så kikar de på det.


signatur
Medlem

Vad bra, då blir det nog ett köp

Medlem

Det blir Digital Deluxe för mig, helt klart. Via Steam såklart.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

bra ubisoft att ni fixar erat kopieringsskydd... kanske kommer köpa era spel i framtiden nu...

Medlem

Jag kör även Firefox 3.6.13 och kan som sagt heller inte klicka bort reklamen.

Medlem

Visste att DLC skulle komma med och tackar Ubisoft som bara den för att dom ändrar deras DRM <3
Nu kommer jag faktiskt köpa spelet ^^

Inaktiv

"Snällt DRM"?

DRM blir aldrig snällt, kanske snällare - men inte snällt.
Det är bara en smörja som förstör för användarna!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar