Bioshock-studion Irrational är borta – säg hej till Ghost Story

Robot
Bioshock-studion Irrational är borta – säg hej till Ghost Story
Medlem
Bioshock-studion Irrational är borta – säg hej till Ghost Story

Swat 5 skulle vara grymt, om dom kan få till det bra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har för mig att det var ganska rörigt med rättigheterna till just namnet SWAT med Sierra inblandat eller hur det nu var. Ett nytt spel i serien men med annat namn är ju en lösning jag godtar annars, jäklar vad skoj jag hade när jag spelade SWAT 4.

Medlem
Skrivet av hunden:

Har för mig att det var ganska rörigt med rättigheterna till just namnet SWAT med Sierra inblandat eller hur det nu var. Ett nytt spel i serien men med annat namn är ju en lösning jag godtar annars, jäklar vad skoj jag hade när jag spelade SWAT 4.

Skrivet av Hipshot:

Swat 5 skulle vara grymt, om dom kan få till det bra.

Skulle gissa att de vill börja på något nytt hellre än att krångla med rättigheter och tidigare varumärken.


signatur

Have a good time!

Medlem

Det var kanske inte den mest inspirerade webbsida jag besökt.

Medlem

Gud vad glad jag skulle bli om ett SWAT 5 kom. Har haft så jäkla roligt med SWAT 4 + expansionen The Stetchkov Syndicate. Riktigt bra spel och jag fattar inte att en uppföljare inte släppts på så länge. Har det sålt så dåligt...
Ett SWAT 5 i dagens avancerade grafik får mig att svettas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Swat 5 skulle vara grymt, om dom kan få till det bra.

Exakt. Tyvärr tvivlar hag kraftigt på det efter att ha sett hur SWAT4 blev.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Gud vad glad jag skulle bli om ett SWAT 5 kom. Har haft så jäkla roligt med SWAT 4 + expansionen The Stetchkov Syndicate. Riktigt bra spel och jag fattar inte att en uppföljare inte släppts på så länge. Har det sålt så dåligt...
Ett SWAT 5 i dagens avancerade grafik får mig att svettas.

Om det blir ett nytt SWAT så håller jag tummarna på att det åtminstone lutar mer åt realism än arkad. Vill ha ett SWAT som är så intensivt att adrenalinet pumpar så att man skakar när man spelar det. "Slow is smooth, smooth is fast" eller hur citatet nu går. Något åt det håller hade varit guld.

Medlem

Varför lade dom ner? Dom måste varit väldigt framgångsrika efter Bioshockserien


signatur

Game long and prosper

Ase
Medlem

Nästan alla från system shock jobbar hos Otherside entertainment med Underworld ascendant och System chock 3 så vet inte om det gör nåt att dom lagt ner Irrational direkt finns ju inga kvar längre hos irrational ändå.

1
Skriv svar