Ingen automagisk hälsa i Call of Duty: WW2

Robot
Ingen automagisk hälsa i Call of Duty: WW2

Det fanns tydligen inga självläkande soldater under andra världskriget.

#call-of-duty, #call-of-duty-wwII, #cod, #ww2


Medlem

Har totalt skippat CoD sedan mw2 men detta kan jag ärligt säga att jag är intresserad av.

Medlem

Trodde det var MP.
Saknar MP med riktiga kills. Dvs att matchen är slut när du är död och du får bara titta på tills nästa börjar.
Minns Raven Shield där man limpade resten av matchen vid skott i benet. Headshot fungerade och ingen överlevde en skur automateld, typ som på riktigt. Inga hälsopack som läker skottskador heller, egentligen en absurd grej.

Då var det spännande att spela. Dagens spel har tagit bort den känslan helt. Blir svårt med inlevelsen när motståndare överlever en salva som inget hänt, vapnen känns som airsoft.

Medlem

Första gången på många år som jag håller ett öga på CoD. Känns som det kan bli intressant.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Star Lord:

Trodde det var MP.
Saknar MP med riktiga kills. Dvs att matchen är slut när du är död och du får bara titta på tills nästa börjar.
Minns Raven Shield där man limpade resten av matchen vid skott i benet. Headshot fungerade och ingen överlevde en skur automateld, typ som på riktigt. Inga hälsopack som läker skottskador heller, egentligen en absurd grej.

Då var det spännande att spela. Dagens spel har tagit bort den känslan helt. Blir svårt med inlevelsen när motståndare överlever en salva som inget hänt, vapnen känns som airsoft.

Testat Rainbow Six: Siege? Stämmer ganska bra överrens med din målbild.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Testat Rainbow Six: Siege? Stämmer ganska bra överrens med din målbild.

Nä, har tröttnat på "swat"-genren. Tack ändå för tipset. Hade varit kul att se liknande system i ett större krigsspel.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Första gången på många år som jag håller ett öga på CoD. Känns som det kan bli intressant.

lol så säger nån varje år

Medlem
Medlem

Som Medal of Honor: Pacific Assault alltså, ja det funkade ju och var kul för 13 år sen så.

Medlem
Skrivet av Tomten:

Som Medal of Honor: Pacific Assault alltså, ja det funkade ju och var kul för 13 år sen så.

Är det så länge sedan? Ja men då är det verkligen på tiden att någon återupplivar det.

Medlem

@Star Lord: Testa nyss släppta Day of Infamy. Är inte riktigt så hyper realistiskt men man dör av 1 kula från gevär och 2-3 från automatvapen.

Det är ww2 och MP. Roligaste MP spelet jag lirat på flera år känns det som.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Saknar MP med riktiga kills. Dvs att matchen är slut när du är död och du får bara titta på tills nästa börjar.

Har du missat Search and Destroy?
Svinkul och tålamodskrävande.

Medlem

@Star Lord: Då kanske Red Orchestra 2 är något för dig!

Medlem

En fråga från en som tröttnade efter mw2. I SP i dom senaste. Spawnar fienden i oändlighet tills man kommer till en viss triggerpunkt på banan?

Medlem

Hoppas att vi får se nacht der untoten igen i zombies:D

Medlem

@2c1c: fiendespaenande tills trigger har det varit i alla cod mer eller mindre från första början.
Sen har det väll varit på olika bra sätt så det varit mindre uppenbart osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar