Film – Vi spelar South Park: The Fractured but Whole

Robot
Film – Vi spelar South Park: The Fractured but Whole

(Nästan) direkt från E3-mässgolvet.

#e3, #e3-2017, #hands-on, #south-park


Medlem

"Man fick förflytta sig för att inte bli krossad av hennes stora röv..."
"Man fick göra en spermafylld drink åt en DJ..."

Erik säger de två meningarna med ett straight face, ett riktigt pokerface. Ser verkligen fram emot nya South Park.

Skrivet av Bennii:

"Man fick förflytta sig för att inte bli krossad av hennes stora röv..."
"Man fick göra en spermafylld drink åt en DJ..."

Erik säger de två meningarna med ett straight face, ett riktigt pokerface.

Har retat honom för det ett antal gånger redan. För roligt!

Medlem
Skrivet av Bennii:

"Man fick förflytta sig för att inte bli krossad av hennes stora röv..."
"Man fick göra en spermafylld drink åt en DJ..."

Erik säger de två meningarna med ett straight face, ett riktigt pokerface. Ser verkligen fram emot nya South Park.

Hahaha ja.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Så hypad.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Avstängd

Varför spelade ni inte något intressant spel? Som nya assassins creed? Gamereactor spelade ju det vilket var väldigt uppskattat från min sida.


signatur

PS5 och inget annat.

Skrivet av breahl:

Varför spelade ni inte något intressant spel? Som nya assassins creed? Gamereactor spelade ju det vilket var väldigt uppskattat från min sida.

https://www.youtube.com/watch?v=YAp1x9NBAnQ

Medlem

@breahl: Ok så bara för att du inte tycker att detta är intressant, så är de inte det ?
Lär dig, folk har olika tycke o smak, men du verkade allt intresserad eftersom du gick in på artikeln

Redaktör
Skrivet av breahl:

Varför spelade ni inte något intressant spel? Som nya assassins creed? Gamereactor spelade ju det vilket var väldigt uppskattat från min sida.

Vi har spelat ett gäng spel och kommer lägga upp intryck som dessa löpande. På tur står bl.a. Sea of Thieves och Wolfenstein II. Och Assassin's Creed har du här, som Anabelle sa.


signatur
1
Skriv svar