Vi spelar Mount & Blade II: Bannerlord!

Robot
Vi spelar Mount & Blade II: Bannerlord!

Led dina trupper i fördärvet i Bannerlords taktiska multiplayer.

#bannerlord, #gamescom, #gamescom-2017, #mount-blade-2, #pc


Medlem

Haha! Underbart skrivet Tomas! Jag har lirat massor av M&B tidigare, ser verkligen fram emot Bannerlord.

Verkade AI:n vara ett problem (tex det där med att de springer fram en och en) eller är det något som kommer fixas till skarp release?

OML
Medlem

Goty vilket år det än släpps tycker jag det låter som. Jag är taggad till tusen.

Medlem

Det jag vill ha av en M&B spel är Coop campaign.

Redaktör
Skrivet av fruktsallad:

Haha! Underbart skrivet Tomas! Jag har lirat massor av M&B tidigare, ser verkligen fram emot Bannerlord.

Ähum. Det är Joakim Kilman, inte jag, som testat.


signatur
Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

Det jag vill ha av en M&B spel är Coop campaign.

Det är vad jag har längtat efter! Men, det ser mörkt ut.... Death Match .... bla bla. No Co-op.........

Ion
Medlem

Kilmans artikel är som vanligt i toppklass! Kul läsning!

Medlem

@Tomas Helenius: Haha, ja det ser jag nu. Kunde svurit på att jag såg din nuna vid artikeln innan. Kul läsning oavsett! 😄

Skribent
Skrivet av fruktsallad:

Haha! Underbart skrivet Tomas! Jag har lirat massor av M&B tidigare, ser verkligen fram emot Bannerlord.

Verkade AI:n vara ett problem (tex det där med att de springer fram en och en) eller är det något som kommer fixas till skarp release?

Det var multiplayer, så det var inget AI-misstag, utan ett mänskligt.

Skribent
Skrivet av Ion:

Kilmans artikel är som vanligt i toppklass! Kul läsning!

Tack

Medlem

Bra skrivit! Kändes det som att spelet var någorlunda klart? Bra fps, allt flöt på, inga buggar?

Medlem

En sak är dock säker.

AI:n verkar vara lika dum i detta spel som den var i förra.

Skribent
Skrivet av Halvars90:

Bra skrivit! Kändes det som att spelet var någorlunda klart? Bra fps, allt flöt på, inga buggar?

Jag märkte inte av några framerateproblem, och inga buggar heller. Men jag spelade bara tre rätt korta matcher, så det är omöjligt att säga så mycket om den biten egentligen.

Skribent
Skrivet av Dizzz:

En sak är dock säker.

AI:n verkar vara lika dum i detta spel som den var i förra.

Det var dock mänskligt motstånd vi mötte. PvP-läget.

Medlem

Tror fortfarande bara på att det kommer när det kommit.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar