Warframe-utvecklarna lägger shootern The Amazing Eternals på is

Robot
Warframe-utvecklarna lägger shootern The Amazing Eternals på is

Betan gick inget vidare för det 60-talsosande spelet.

#the-amazing-eternals


Inaktiv

Knappt hört talas om det här spelet alls lr att den skulle ha beta

Gnällkuk
Skrivet av anon_119148:

Knappt hört talas om det här spelet alls lr att den skulle ha beta

Samma här, aldrig hört tals om vare sig spelet eller att det var en beta.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Lirade betan och det kändes som att spelet saknade identitet och lirade man som healer så gjorde man mer skada är nytta det kändes inte som ett team spel

Medlem

Projektet kallades Keystone innan, några kanske känner igen det mer från det. Jag körde till och från sedan closed alpha i Juni och det var rätt bra känsla i FPS-delen, det fanns grunderna till lite coola idéer med kortsystemet. Men det fanns inget direkt unikt med spelandet som särskiljde det från alla andra FPS / Hero Shooters som släppts.

Medlem

Förhoppningsvis betyder detta att de kan lägga ännu mer resurser på Warframe. Det är ett fantastiskt spel, men det finns fortfarande så oerhört mycket outnyttjad potential i det. Mängden förbättringar som hade kunnat göras med bara lite mer tid och pengar är enorm. Men som sagt, fortfarande ett riktigt roligt spel.

Medlem

Verkar mer som den saknade publicitet, det här är det första jag någonsin hört om det här spelet.
Synd, verkade lovande.
Fast sen så tycker jag att effekterna är lite för flashiga för att vara baserat på 60-tals nostalgi, så kanske är det också därför intresset var svalt.

1
Skriv svar