Recension – Super Mario Galaxy

Inaktiv

Bra recension på ett helt suveränt spel. Blev helt hänförd av hur perfekt kontrollerna gör sig till SMG. Skrattade mig igenom ett antal galaxer =D

Mvh Seren.

Ps. Bäst Mario ever ? =P

Inaktiv

Årets klart bästa spel. Köp wii för Marios skull!

Medlem

Så. Rätt. Recension.

Medlem

Galaxy 1 och 2 var grymma spel indeed.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Kanske man skulle övertala sambon att vi bara köper en Wii till ungarna i julkapp istället för en massa dockor och shit.

Tur att man är direktlänken till Tomten i familjen=)

Medlem

Äntligen hittat tillbaka till tv/datorspel efter flera års uppehåll. Lirade igenom SMG för nån månad sedan. Finns få spel som gör en så genuint glad som ett mario-spel. Tävlar mot horizion dawn, Zelda botw, uncharted som jag också spelat sista månaderna!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Redaktör

@korvmos: Testa Super Mario Odyssey om du har möjlighet, lika galet bra som Galaxy!


signatur
Medlem

Turades om att spela detta med tjejen, och även Galaxy 2. Spelade båda när de var nya, men ändå satt jag helt förundrad och gapade över hur galet bra i stort sett alla banor var. "Kolla vilken bandesign!!" fick jag stanna upp och säga så många gånger att jag tror hon tyckte jag var knäpp. Kommer definitivt bli ett Switch med Odyssey i framtiden, men jag har svårt att se att något spel kan innehålla lika mycket kreativitet som Galaxy.

Medlem

Köpte nyligen både Mario Galaxy 1 och 2 till Wii U så jag har precis börjat spela!

123
Skriv svar