Här är fem minuter av supermysiga Fe

Robot
Här är fem minuter av supermysiga Fe
Medlem

Ser kul ut! Får lite journey/Limbo vibbar av det

Medlem

Ser som sagt mysigt ut!

Jag tyckte jag kände igen det och insåg tillslut att det är från "Zombie Vikings" - ett mycket trevligt COOP spel som jag spelade ihop med brorsan på hans PC. Det var en sekvens där man åt svamp eller något liknande och förflyttades till en helt annorlunda värld, superflummigt! Det var uppenbarligen nå´n tidig kod av detta spelet dom klippt in där. Sådant är helfestligt En eloge till Zoink för detta och tack för det underbara Zombie-vikings med sin Tim Schafer liknande humor ( man kan tom spela som Raz från Psychonauts i det spelet ).

EdiT: För övrigt 90% rea på Zombie Vikings på Steam nu under rean. Väldigt kul om man har några kontrollers och kör local coop.

"Lo-ot, Lo-ot, loot loot loot"


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Ser riktigt bra ut! Spännande koncept, som att befinna sig i en underlig vacker dröm..

Medlem

När jag läste ordet mysiga så förstod jag att det var en svensk utvecklare. Där personalen antagligen ser rätt så hipstrig ut

1
Skriv svar