Stoppa (hö)pressarna – Farming Simulator 19 är på gång!

Robot
Stoppa (hö)pressarna – Farming Simulator 19 är på gång!

Damma av traktorn och köp upp närmaste lager King Edward, det är dags att bli bonde igen.

#farming-simulator, #nyhetstips


Medlem

"...under hästen 2018."
*fniss* ;D

Medlem

Ja jisses vad många digitala bönder det verkar finnas! xD

Inaktiv

Spelade detta (Farm Sim 15) med två kompisar och grejade mycket med träd men fy satan vad dålig nätprestandan snabbt blev då man högg ner lite träd och grejade.

Medlem

Vet inte riktigt vad som gör så jag ledsnar på det precis när man börjar få dom riktiga prylarna, någon som kan förklara ál Freud style?

Har någon annan detta problemet?

Älskade verkligen det med forestrybiten, att hugga ner träd och rensa grenar, och sedan sälja, gjorde det 70% jämfört med farmingen i sig, satte bara på autoworkers och sket i det sedan

Men när man kommer till den riktiga maskinen för träden så nästan direkt kände jag ledsnad över hela spelet och lade ner det

Var så både med 15, och 17...

Medlem

De måste göra bättre än de gjorde på FS17. Det räcker inte med en del nyheter i grafiken denna gång, När detta kommer ut så har de två andra konkurrenterna redan vart ute ett tag. Tänker då på CnC och Pure Farming, vilka jag ser som de största utmanarna, än så länge.

Medlem

Jag spelade Fs15 riktigt många timmar och moddade många många fler timmar. FS17 däremot spelade jag en bråkdel så mycket och moddade knappt något alls.
Tycker att det är dags att utvecklarna ger oss något nytt och revolutionerande.
Att man skulle kunna forma om terrängen (med hjullastare, grävmaskin eller dylikt) står högt upp på önskelistan.

Medlem

"Stoppa (hö)pressarna.... ja, det gjorde definitivt min dag roligare ^_^

Fortsätt med er humor på fz. Det förgyller iaf min dag


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar