Fem veckor efter releasen har God of War sålt i fem miljoner!

Robot
Fem veckor efter releasen har God of War sålt i fem miljoner!
Medlem

Spelet som fick mig till slut att köpa min första Playstation, ångrar fan man inte gjorde det tidigare. Microsoft har verkligen misslyckat på spel sidan senaste åren.

Medlem

helt galet, det kan nog komma rätt nära uncharted trots allt.

Medlem

"Fem veckor efter releasen har God of War har sålt i fem miljoner!"

Lite märklig mening överlag.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Redaktör
Ponny

@jonis: Fixat! Gick lite fort i huvudet så fingrarna hängde inte med.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Och här sitter jag nu 5 veckor efter releasen och fortfarande lirar och ska ikväll ta sista trophyn👍🏻😝

Medlem

Det är på min inköpslista, men har en massa andra bra spel att lira först! Så bevakar priset och har inte bråttom att införskaffa, men kommer det en kampanj så slår jag till


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@jonis: Fixat! Gick lite fort i huvudet så fingrarna hängde inte med.

Snyggt

Apropå God of War så har jag det på köplistan. Kör igenom alla exclusives och blev nyss klar med The Last of Us Remastered (HELT fantastiskt!).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Säkert rätt många som kommer att köpa spelet senare. Vill inte köpa förens jag har klarat några andra spel. Och endå så köper jag samtidigt andra spel....

Medlem
Skrivet av Hexon:

Och här sitter jag nu 5 veckor efter releasen och fortfarande lirar och ska ikväll ta sista trophyn👍🏻😝

Jag skulle också ha gjort det men jag slogs så hårt mot valkyriorna så att jag fick en inflammation i ett finger! Så nu får Kratos vänta några dar men sen blir det fullt ös igen, haha

Medlem

Förståeligt. Har man en PS4 bör man definitivt titta närmare på det här spelet.
Det är riktigt jäkla bra.

Skrivet av Hexon:

Och här sitter jag nu 5 veckor efter releasen och fortfarande lirar och ska ikväll ta sista trophyn👍🏻😝

Valkerierna kanske?
Det var min sista trophy att dänga den sista Valkyrian. Hon bjöd f-n på motstånd ala From Software style haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Satt hela helgen o köttade GOW! Helt underbart, första ps4:a spel jag köpt på flera år.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd

Väntar tills det blir en rea innan jag köper det


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@Nemo:

Haha, var det så illa för fingret. Ja dom ger en en riktigt match. Men det det är bara och vila och sen kötta på igen. Lycka till! 💪

1
Skriv svar