EA visar upp flera stortitlar

Medlem
EA visar upp flera stortitlar

nice nice

Medlem

jahapp,inget vi inte sett tidigare.

Medlem

EA, det finns bara en enda sak jag vill höra och se.

BATTLEFIELD 3!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Hoppas att dom lyckas med allt och inte siktar för högt!

Medlem

Ser fram emot Dead Space 2 och Medal Of Honor!
Förstod jag rätt att APB är ett online spel? I så fall dog mitt intresse direkt!
Låter lite som ett WoW i GTA miljö! Detta betyder att man skall troligtvis köpa allt man vill ha för riktiga pengar...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv
Skrivet av Elmoth:

Detta betyder att man skall troligtvis köpa allt man vill ha för riktiga pengar...

och det gör man i WoW eller?

OT: ACB är jag inte ett dugg intresserad av men medal of honor och star wars hoppas jag blir väldigt bra.

Medlem

Dead Space 2 come to my PC naaaaaaaaaaaow!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

EA EPIC FAIL!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Gief Old Republic open beta nao !

Medlem
Skrivet av Rior:

Gief Old Republic open beta nao !

Håller med! Swtor kommer nog bli riktigt grymmt

Synd att Star Wars karaktärerna ser ut som leksaker inne i spelet, men grymma i filmen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Ja... Det enda som var värt att se var de sista sekunderna i TOR filmen med minisvärdet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Nja Apb äru viserligen ett MMO men nej du kmr inte behöva betala för allting ( det gör man inte helelr i WOW bara så du vet) har kört betan lite o det var ganska nice, fast läste dock att EA skulle ta betalt per månad lr speltimmar, oh ja där dog mitt intresse...
Medal of honor värkar nice, men från vad ja sett säre ut som MW med fordon ( som man förmodligen bara kommer kunna köra under singleplayer) Nej jag föredrar hellre BF3, ifal det nu kmr kma överhuvudtaget


signatur

Rwa?

Medlem

Enda intressanta spelet där är The Old Republic. Dead Space2: Nej tack, är mörkrädd.. Medal of Honor: Been there done that. APB: Inte min genre direkt.

Vill också se BF3, men det lär väl dröja ett år till.. dessutom har ju DICe redan sålt sin själ, så frågan är hur bra det kommer bli, för deras senaste kreationer är epic fails... Vågar man hoppas på ett iaf mediokert bf3??


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Dead space 2 mest intressant bara de kommer till pc =/

Medlem
Skrivet av helium9100:

Dead space 2 mest intressant bara de kommer till pc =/

Hej, gissa vad, det kommer det.
http://kotaku.com/5536643/dead-space-2-will-haunt-the-pc


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Enda intressanta spelet där är The Old Republic. Dead Space2: Nej tack, är mörkrädd.. Medal of Honor: Been there done that. APB: Inte min genre direkt.

Vill också se BF3, men det lär väl dröja ett år till.. dessutom har ju DICe redan sålt sin själ, så frågan är hur bra det kommer bli, för deras senaste kreationer är epic fails... Vågar man hoppas på ett iaf mediokert bf3??

Exakt vad gör BFBC2 så epic fail?

Medlem

Både Star Wars The Old Republic och APB såg riktigt intressanta ut.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av daskedennis:

Enda intressanta spelet där är The Old Republic. Dead Space2: Nej tack, är mörkrädd.. Medal of Honor: Been there done that. APB: Inte min genre direkt.

Vill också se BF3, men det lär väl dröja ett år till.. dessutom har ju DICe redan sålt sin själ, så frågan är hur bra det kommer bli, för deras senaste kreationer är epic fails... Vågar man hoppas på ett iaf mediokert bf3??

Exakt vad gör BFBC2 så epic fail?

#1: Spelet är en konsolport, dvs värdelöst.
#2: Kartorna är designade för 24 pers på konsol, men i pc har man tryckt in 32, vilket ger för trånga banor, örk.
#3: Teamwork är obefintligt.
#4: Usel hitreg
#5: Ljudet är totalt värdelöst, bara en massa knallar överallt, ingen som helst känsla för riktning.
#6: Patchning av spelet är under all kritik, patcherna ger mer problem än de löser.
#7: Inga flygplan, jag menar HALLÅ?!?!!!11!!
#8: Allmäna problem som finns i alla spel, såsom krasher osv, svårt att komma ifrån helt iofs.
#9: Se #1-8.

Finns säkert mer, men orkar inte grilla min hjärna mer.. ^^


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Dead Space 2 ser vi fram emot, samma med medal of honour
APB behöver jobba på sina hitboxar, sin bilfysik och världen för att det ska bli bra. Inget för mig, blev GTA med WoW-inslag, lite spelglädje och mycket scrpitat.

1
Skriv svar