Strategipärlan Company of Heroes 2 just nu gratis på Steam

Robot
Strategipärlan Company of Heroes 2 just nu gratis på Steam

Skaffa det innan måndag och det är ditt för alltid.

#company-of-heroes-2, #nyhetstips, #relic-entertainment


Medlem

Taget!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Nej tack. Ettan var bra mycket bättre.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nej tack. Ettan var bra mycket bättre.

Tyckte jag också tidigare..men efter 600 timmar i CoH2 har jag ångrat mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tyckte jag också tidigare..men efter 600 timmar i CoH2 har jag ångrat mig.

Själv gillar jag ettan och spelar den lite då och då. Men tvåan tyckte jag inte var någon vidare svårt att säga varför, kanske bara för att det är annorlunda och inte på det vis jag ville. Men tänker inte lägga 600 timmar på att ändra mig.

Medlem

Mycket sämre än ettan och spammat med skins, upgrades, loots, boxes och lila Tigertanks. 1/10.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Själv gillar jag ettan och spelar den lite då och då. Men tvåan tyckte jag inte var någon vidare svårt att säga varför, kanske bara för att det är annorlunda och inte på det vis jag ville. Men tänker inte lägga 600 timmar på att ändra mig.

Det var rätt kasst det första halvåret. Men de har tweakat det rejält och modiferat...så nu är det som sagt bra.

Jag minns hur besviken jag var på den först...inte alls vad jag hoppats på


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker att det är ett riktigt bra rts!

Medlem

Har det redan. Hann spela någon timme kanske innan jag gav upp. (Blir det inte roligare än såhär? Typ)

Blir det bättre en bit in? (Allvarligt menad fråga.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Bästa RTSet på PC IMO. Nu blev jag fett sugen på att lira!

1
Skriv svar